تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۴۱۷۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: از مدیریت باشگاه استقلال تهران گلایه دارم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از مدیریت باشگاه استقلال تهران گلایه دارم چرا که حاضر نشدند اجازه دهند به پیشنهادی که خودشان به ما دادند جواب دهیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از مدیریت باشگاه استقلال تهران گلایه دارم چرا که حاضر نشدند اجازه دهند به پیشنهادی که خودشان به ما دادند جواب دهیم.

سید اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با نفت آبادان در داربی خوزستان، اظهار کرد:‌ برد شب گذشته استقلال تهران را به علی منصوریان و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم. همچنین این پیروزی را به تمام هوادارانی که با حضور خود باعث رقم خوردن این غرور ملی شدند تبریک می‌گویم. امیدوارم هواداران استقلال خوزستان نیز در بازی فردای ما به کمک ما بیایند و باعث دلگرمی و انرژی مضاعف بازیکنان استقلال خوزستان شوند.

وی در ادامه درباره دیدار فردای تیمش برابر نفت آبادان گفت: بازی مهمی در پیش داریم و جدا از داربی بودنش ما به دنبال حفظ روند رو به رشدمان هستیم تا بتوانیم با تمرکز بالایی در رقابت‌های آسیایی شرکت کنیم. به هر حال امیدوارم داربی خوزستان تماشاگرپسند و جوانمردانه و همراه با سه امتیاز برای تیم ما باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ارزیابی از نفت آبادان نیز عنوان کرد: نفت به دنبال گل نخوردن است و تراکم دفاعی این تیم بالا است و همین می‌تواند باعث زیبا نبودن بازی شود چرا که حریف بسته بازی می‌کند. البته گلایه‌ای هم نیست چرا که این تاکتیک حریف است و ما تلاش می‌کنیم راه نفوذ به دروازه این تیم را پیدا کنیم.

او در پاسخ به سوالی خبرنگاری که چرا استقلال تهران جپارف را به تیم شما نداد و او راهی سپاهان شد گفت: اول باید بگویم برد روز گذشته استقلال تهران مربوط به کل ایران بود و بعد هم باید بگویم از مدیریت این باشگاه گلایه دارم که چرا حاضر نشدند به پیشنهادی که خودشان به ما دادند جواب دهیم.

وی همچنین درخصوص مشخص شدن سومین حریف آسیایی این تیم عنوان کرد: روز گذشته کمی از از بازی السد و حریف ازبکستانی را دیدم ولی باید بگویم بیشتر تمرکز ما روی بازی فردا با نفت آبادان است و بعد این تیم را آنالیز می‌کنیم.

پورموسوی ادامه داد: در تیم‌مان سه آنالیزور داریم که پس از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا یکی از آن‌ها را مختص آنالیز حریفان آسیایی قرار دادیم. ضمن اینکه یکی از مربیان تیم ما مارکو است که در کشورهای عربی کار کرده و شناخت خوبی نسبت به الفتح دارند و می‌توانند برای کسب شناخت بیشتر به این تیم کمک کنند.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌آید استقلال خوزستان بتواند از گروه خود صعود کند، گفت: تلاش می‌کنیم که این اتفاق بیفتد ولی باید مقدماتی هم فراهم باشد. ما برای بازی با پیکان جهت اعزام تیم به تهران مشکل داریم و طی دو، سه روز گذشته نیز از امکانات اولیه برای یک تمرین خوب با مشکل مواجه بوده‌ایم. البته شانه خالی نمی‌کنیم و خودمان را جمع و جور می‌کنیم تا در بازی فردا همچنین دیدار برابر پیکان در رقابت‌های آسیایی قوی ظاهر شویم. گلایه‌ها هم بماند برای بعد از بازی با نفت آبادان و باید بگویم هیچ کدام از وعده‌ها نیز تاکنون محقق نشده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: بازیکنان چهارمیلیارد و 500 میلیون تومان از قرارداد سال گذشته و هشت میلیارد و 500 میلیون تومان از قرارداد امسال که روی هم می‌شود 13 میلیارد تومان را نگرفته‌اند و فقط 2 میلیارد و 500 میلیون تومان دریافت کرده‌ایم که این هم به لطف استاندار خوزستان بوده است اما بانک ملی به عنوان اسپانسر و مالک هیچ اقدامی نداشته است در حالی که باید اقدام کند وگرنه به مشکل می‌خوریم چرا که ما همین الان هم نمی‌دانیم برای اعزام تیم چگونه باید برنامه‌ریزی کنیم.  یک سری هزینه‌ها وجود دارد و اگر شرایط فراهم شود بعد از بازی با پیکان در همان تهران یک ریکاوری انجام می‌دهیم و عازم عمان می‌شویم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار