تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۴۱۷۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس هیات اسکیت خوزستان خبر داد:
برگزاری مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی اسکیت در اهواز
رییس هیات اسکیت خوزستان از برگزاری یک دوره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اسکیت در اهواز خبر داد
رییس هیات اسکیت خوزستان از برگزاری یک دوره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اسکیت در اهواز خبر داد.

الهه موالی زاده اظهار کرد: با توجه به میزبانی شایسته استان در جشنواره نونهالان، با تصمیم فدراسیون مسابقات قهرمانی کشور آقایان نیز در اهواز برگزار می شود.

رئیس هیات اسکیت خوزستان افزود: این مسابقات در دو بخش اسکیت برد و اگروسیو برگزار می شود که حکم انتخابی تیم ملی و گزینشی المپیک 2020 است.

وی با اشاره به این که از خوزستان یک تیم هفت نفره در این رقابت ها حضور خواهد داشت گفت: اسکیت بازان استان جز نفرات اول کشور هستند لذا از آن ها انتظار کسب مدال داریم.

موالی زاده افزود: برای این که میزبانی آبرومندانه ای داشته باشیم یک ستاد استانی تشکیل دادیم تا تقسیم وظایف شود و کارها با سرعت بهتری دنبال شود.

وی افزود: این مسابقات ازسوم تا ششم اسفندماه در پارک 42 هکتاری بلوار ساحلی اهواز برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از نزدیک تماشاگر این مسابقات باشند.

رییس هیات اسکیت خوزستان در ادامه به برگزاری المپیاد اسکیت برای اولین بار در استان اشاره کرد و گفت: این المپیاد در هفت رشته در 14 شهرستان استان در حال انجام است و تا 3 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از برگزاری مسابقات قهرمانی اسکیت برد انتخابی تیم استان جهت شرکت در مسابقات کشوری خبر داد و افزود: این رقابت ها روز 22 بهمن‌ماه به نام یادواره شهدای مدافع حرم و با حضور ورزشکارانی از شهرهای اهواز، ایذه، ماهشهر، آبادان، خرمشهر و بهبهان در اهواز برگزار می شود.

موالی زاده در پایان به برگزاری جشنواره های استعدادیابی و نخبه گزینی اسکیت در رده های سنی نونهالان و نوجوانان دختر و پسر اشاره کرد و گفت: قصد داریم با انجام چنین کاری فرزندان پسر و دختر استان را به سمت ورزش اسکیت جذب کرده و از بین آن ها استعدادهای درخشان را شناسایی کنیم.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار