تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۱۴۱۷۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کریمی: گل استقلال خوزستان شانسی بود
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گل آبی پوشان خوزستانی را شانسی دانست و می‌گوید هیچ کدام از بازیکنانش روی این گل مقصر نبودند
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گل آبی پوشان خوزستانی را شانسی دانست و می‌گوید هیچ کدام از بازیکنانش روی این گل مقصر نبودند.

فیروز کریمی، پس از شکست تیمش برابر استقلال خوزستان اظهارکرد: معتقدم که این بازی بار فنی خوبی داشت. ما این دیدار را با سیستم 2-5-3 شروع کردیم و سپس آن را به 2-4-4 و 3-3-4 تغییر دادیم.

وی ادامه‌ داد: تمام تمهیدات تاکتیکی را انجام دادیم، اما تیم حریف خوب دفاع کرد  و بازیکنان ما نیز کم دقت بودند. گل شاگردان پورموسوی نیز خیلی شانسی بود و هیچ کس را نمی‌توان مقصر این گل دانست.

کریمی در خصوص این که آیا نتیجه‌ عادلانه بود نیز، عنوان کرد: معتقدم ما در نیمه دوم استحقاق زدن یک گل را داشتیم. البته آنها ضد حملاتی داشتند،  ولی ما صاحب توپ و میدان بودیم. به نظر من مساوی برای این بازی نتیجه‌ عادلانه ای بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که با توجه به این که تیم فوتبال صنعت نفت را در شرایطی تحویل گرفته است که آن را خودش نبسته است و این که این مساله را چگونه ارزیابی می‌کند؟ تصریح کرد: تیمی که در نیم فصل پنج بازیکن جدید به خدمت گرفته است و هر پنج بازیکن نیز در ترکیب ثابت تیم به میدان می‌رود، نکته قابل تاملی است و باید گفت‌ که هم اکنون نیمی از بازیکنان ترکیب اصلی تیم را بازیکنانی تشکیل می‌دهند که در نیم فصل به جمع ما ‌اضافه شده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد: از زمانی که ما تیم را تحویل گرفتیم، از شانس بد ما فاصله بین بازی‌ها از هفتگی گذشته است و اکنون به دو بازی در هفته‌ رسیده است. تا قبل از این که من هدایت نفت را بر عهده بگیرم بازی‌ها یک ماه تا 40 روز تعطیل می‌شد،  ولی در حال‌ حاضر هر هفته‌ دو بازی انجام می‌دهیم و می ترسیم که به تدریج فاصله بازی‌هایمان به 48 ساعت یک بازی و هر هشت ساعت یک بازی نیز برسد. اینها باعث شده است که ما فرصت بیشتر برای کار نداشته باشیم، اما با وجود این‌ها ما صبح و عصر کار کرده‌ایم.   ولی از بد روزگار دو، سه تن از بازیکنان‌مان مثل ذلیکانی و رضا نوروزی را نیز از دست دادیم که ان‌شاء‌الله فکر می‌کنم یکی از آنها به بازی آینده ما برسد و در حال‌ حاضر از سه فورواردی که در اختیار داریم دو تای آنها را از دست داده‌ایم. طی این چند بازی با اضافه کردن یکی از بازیکنان هافبک‌مان در خط حمله سعی کردیم این خلا را پوشش دهیم، اما یک هافبک نمی‌تواند به صورت تمام و کمال جای یک مهاجم را پر کند.

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا از نتایج کسب شده تمیش در نیم فصل دوم راضی است؟ گفت‌: نیم فصل دوم، نیم فصل بسیار سختی بود. اگر پرسپولیس را فاکتور بگیریم می بینیم که در نیم فصل دوم زد و خورد کردند و می بینیم تیمی مثل صبا می‌رود و ذوب آهن را در اصفهان شکست می‌دهم و یا همین امروز ماشین سازی با سه گل تراکتورسازی را می‌برد و یا خودمان در تبریز یقه تراکتورسازی را می گیریم. ما در نیم فصل اول در پنج بازی اول هشت امتیاز گرفتیم و در شش بازی آخر نیز سه امتیاز کسب کردیم و تیم یک نزول چشمگیری داشت. اما در نیم فصل دوم ما در شرایطی تیم را تحویل گرفتیم که صنعت در شش بازی آخر تنها سه امتیاز را کسب کرده بود. اما باید تلاشمان را بکنیم و دیگران نیز کمک کنند تا نتایج قابل قبولی را بگیریم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار