تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۱۴۱۸۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رطوبت نسبی در اهواز به 97 درصد رسید؛
از فردا سامانه بارشی وارد خوزستان می شود
اهواز امروز شنبه رطوبت نسبی 97درصد را تجربه کرد که باعث رخ دادن پدیده مه گرفتگی در اهواز شد / فردا سامانه بارشی وارد استان خوزستان می شود و از فردا شب در اهواز و اکثر نقاط استان بارش باران خواهیم داشت
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: اهواز امروز شنبه رطوبت نسبی 97درصد را تجربه کرد که باعث رخ دادن پدیده مه گرفتگی در اهواز شد.

کوروش بهادری شنبه بیان کرد: با این میزان رطوبت شعاع دید در اهواز به 50 متر رسید و رطوبت نسبی 97 درصد تا ساعت 10 صبح در اهواز ادامه داشت.

وی گفت: اکثر شهرهای جنوبی در استان پدیده مه گرفتگی را داشتند.

مدیر کل هواشناسی خوزستان در ادامه بیان کرد: فردا سامانه بارشی وارد استان خوزستان می شود و از فردا شب در اهواز و اکثر نقاط استان بارش باران خواهیم داشت.

بهادری در ادامه افزود: بارش باران تا اواسط روز سه شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت و مناطق شمال و شرق استان دچار آبگرفتگی خواهند شد.

وی از بارش برف در ارتفاعات استان از فردا خبر داد و بیان کرد: موج دوم بارش از پنج شنبه هفته جاری وارد استان خوزستان می شود.

بر اساس این گزارش، به گفته مدیران استانی، مه گرفتگی شدید بعد از گرد و خاک اخیر باعث قطع برق در 11 شهرستان شده که این مساله نیز موجب قطع آب در این شهرستان ها و تعطیلی مدارس و ادارات شد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
0
0
الان ساعت 22 دوشنبه 24 بهمن است.اهواز هیچ بارندگی نداشته .متشکریم دکتربهادری با پیش بینی های همیشه دقیقت !!!
:
:
:
آخرین اخبار