تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۱۴۱۸۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس کمیسیون انرژی مجلس خبر داد:
ماموریت کمیته برق کمیسیون انرژی مجلس برای بررسی علل بحران قطعی آب و برق در خوزستان
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از ماموریت کمیته برق کمیسیون انرژی مجلس برای بررسی علل بحران قطعی آب و برق در خوزستان خبر داد
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از ماموریت کمیته برق کمیسیون انرژی مجلس برای بررسی علل بحران قطعی آب و برق در خوزستان خبر داد.

فریدون حسنوند با اعلام این خبر اظهار کرد: برای بررسی ابعاد بحران قطع آب و برق در استان خوزستان به کمیته برق کمیسیون انرژی مجلس مامورییت داده شد که با حضور در استان خوزستان و بررسی دقیق علل بروز بحران قطعی برق و آب در استان گزارشی را برای قرائت در صحن علنی مجلس آماده کند.

وی در ادامه افزود: امیدواریم در اسرع وقت ممکن این گزارش آماده شود و بلافاصله بعد از قرائت در صحن علنی مجلس برای اطلاع و هرگونه اقدام به سران سه قوه ارسال شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بحران قطعی آب و برق در استان مشکلات جدی را برای مردم و اقتصاد این استان ایجاد کرده است گفت: انتظار ما از وزرات نیرو رفع کمبودها و توسعه زیرساخت‌های موجود شبکه‌های آب و برق استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

حسنوند افزود: قطعا کمیسیون انرژی نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نخواهد بود و بررسی کارشناسی را تا حصول نتایج را دنبال خواهد کرد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
0
1
وقتی مدیران بی تجربه را به مسئولیتهای بزرگ می گمارید باید فکر چنین روزی را میکردید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
0
1
علل قطعی آب و برق=بی تدبیری مسئولان!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
0
0
وقتی رئیس جمهور آقای مقتدایی رو به دلیل اینکه مشکلات رو فریاد می زد ومخالف انتقال آب خوزستان بود رو برکنار میکنه باید منتظر وقایع بدتر از اینها هم باشیم.چنانچه مورد هجوم خارجی قرار بگیریم یه خوزستانی از چه جیزی باید دفاع کنه! از آبش-ازبرقش -از هوای تمیزش -از زمین حاصلخیزش-از...
:
:
:
آخرین اخبار