تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۱۴۱۸۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در بیانیه نمایندگان مطرح شد
درخواست برگزاری جلسه اضطراری هیأت دولت در خوزستان
نمایندگان استان خوزستان و بیش از 50 نماینده دیگر در بیانیه‌ای از رئیس‌جمهور خواستند جلسه اضطراری هیأت دولت در استان خوزستان تشکیل شود
نمایندگان استان خوزستان و بیش از 50 نماینده دیگر در بیانیه‌ای از رئیس‌جمهور خواستند جلسه اضطراری هیأت دولت در استان خوزستان تشکیل شود.

در این بیانیه آمده است:

«بیش از یک دهه است که ریزگردها زندگی مردم در 23 استان کشور به ویژه استان خوزستان را مختل کرده‌ است. در روزهای اخیر شاهد بودیم که کلیه خدمات از جمله آب، برق و تلفن همراه برای ساعت‌های طولانی قطع بود و همه مردم استان خوزستان را به ستوه آورد.

پدیده ریزگرد پیامد سیاست‌های غیرکارشناسی انتقال آب از سرشاخه‌ها و ساخت سدهای فراوان روی رودخانه‌های استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری است. حوادث و اتفاقات دیروز استان خوزستان کلیه پروازها و تولید نفت را تا میزان زیادی تحت تأثیر خود قرار داد. ثروت ملی و امنیت کشور از طریق نابسامانی‌های پیش آمده در خوزستان به شدت تحت تأثیر قرار گرفته است. لذا نمایندگان استان خوزستان و بیش از 50 نفر از نمایندگان خواستار جلسه فوری و اضطراری هیأت دولت در استان خوزستان هستند تا بعد از 13 سال اقدام اساسی در این خصوص صورت گیرد و صرفاً به عذرخواهی و تصویب اعتبارات صوری اکتفا نکرده و مردم استان خوزستان را به شکل ویژه‌ای دریابیم.»
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار