تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۴۱۸۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مغازه‌داران پلاسکو دوباره کاسب شدند
رییس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان اعلام کرد که جانمایی کسبه ساختمان پلاسکو در مجتمع تجاری نور تقریبا به پایان رسیده و در حال‌ استقرار هستند و به نظر می‌رسد کاسبی‌شان از یکی - دو روز آینده آغاز شود
رییس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان اعلام کرد که جانمایی کسبه ساختمان پلاسکو در مجتمع تجاری نور تقریبا به پایان رسیده و در حال‌ استقرار هستند و به نظر می‌رسد کاسبی‌شان از یکی - دو روز آینده آغاز شود.

جواد دوردیان نقوسیان اظهار کرد: جانمایی کسبه آسیب دیده ساختمان پلاسکو در مجتمع نور تقریبا به پایان رسیده است و آنها در حال‌ تخلیه اجناس خود از واحدهای باقی‌ مانده ساختمان پلاسکو هستند و برخی دیگر نیز در حال‌ آماده سازی واحد خود و استقرار در مجتمع نور هستند. به نظر می‌رسد که در هفته‌ جاری کاسبی آنها از سر گرفته شود.

وی خاطر نشان کرد: برخی از کسبه ساختمان پلاسکو نسبت به جانمایی واحدهای خود در مجتمع نور اعتراض دارند که درصدد هستیم  در روزهای آینده آنها را جمع‌ کرده و برایشان توضیح دهیم که با در اختیار داشتن مجتمع تجاری نور حداکثر تلاش خود را برای جانمایی هر چه‌ بهتر آنها انجام دهیم. ولی اگر شرایط به ما اجازه دهد و تا جایی که امکان پذیر باشد، به شکایات آنها رسیدگی خواهیم کرد تا آنها رضایت کامل داشته باشند.  

رییس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان ادامه‌ داد: کسبه ساختمان پلاسکو که آسیب دیده‌اند همچنین می‌توانند از تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی کم بهره ای که برای آنها در نظر گرفته شده است، استفاده کنند تا آنهایی که اجناس‌شان از بین رفته است بتوانند هر چه‌ سریع‌تر به تولید بر گردند.

دارندگان سرقفلی حتی می‌توانند دیوارهای مغازه‌شان را بیمه کنند

دوردیان نقوسیان همچنین در خصوص محدودیت‌هایی که داشتن سرقفلی واحدهای تجاری برای اصناف ایجاد می‌کند، گفت‌: واحدهای صنفی که دارای سرقفلی هستند نمی‌توانند بدون اجازه و رضایت مالک اصلی اقدام به تغییر دکوراسیون، تغییر شغل یا انجام دیگر اقدامات کنند. از سوی دیگر نیز خریداران واحدهای صنفی و تجاری، خود سرقفلی را می خرند و مالکان آن نیز به دلیل این که می‌خواهند از مزایای داشتن مالکیت و اجاره بهایی که دریافت می‌کنند استفاده کنند حاضر به واگذاری واحد صنفی به صورت کامل و در شرایط مالکیت نیستند.

رییس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان اظهار کرد: بیمه کردن واحد تجاری یا اجناس آن، ارتباطی به داشتن سرقفلی یا داشتن ملکیت ندارد و صاحبان سرقفلی می‌توانند حتی دیوارهای سرقفلی‌شان را نیز بیمه کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار