تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۱۴۱۸۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز:
هیچگونه خاموشی در هیچ یک از مناطق اهواز نداریم
در حال حاضر اهواز یکی از پایدارترین شبکه‌های برق را داریم و هیچگونه خاموشی در هیچ یک از مناطق اهواز وجود ندارد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در حال حاضر اهواز یکی از پایدارترین شبکه‌های برق را داریم و هیچگونه خاموشی در هیچ یک از مناطق اهواز وجود ندارد.

یدالله حضرتی اظهار کرد: در شهر اهواز 330 فیدر وجود دارد که هر کدام از این فیدرها دارای سیستم حفاظتی هستند و در حال حاضر هیچگونه قطعی در این فیدرها وجود ندارد.

وی افزود: روی هر فیدر حدود 100 ترانس وجود دارد که هر ترانس حدود 30 تا 50 مشترک را برقدار می‌کند و اکنون حتی یک ترانس هم نداریم که مشکل خاصی داشته باشد و اکنون تمام مناطق دارای برق پایدار هستند.

حضرتی تصریح کرد: گاهی مواقع ممکن است یک تک مشترک دچار قطعی برق شود که این مشکل به احتمال فراوان به برق درون خانه، فیوز ورودی یا کنتور برق خانه به دلیل اضافه بار مربوط می‌شود.

وی با اشاره به این‌که اهواز در حال حاضر دارای یکی از پایدارترین وضعیت شبکه برق است و هیچگونه خاموشی برق در مناطق مختلفی آن به چشم نمی‌خورد، با اشاره 550 هزار مشترک برق در اهواز، عنوان کرد:‌ روز گذشته آخرین منطقه اهواز که کوی ملت بود از ساعت 16 و 30 دقیقه برقدار شد و از آن زمان به بعد تمام مناطق دارای برق پایدار شدند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطرنشان کرد: گروه‌های شرکت توزیع برق اهواز در آماده‌باش هستند تا در صورتی که مشترکین با مشکلاتی در بحث قطعی برق مواجه شوند در محل حضور پیدا کنند و به حل مشکل بپردازند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار