تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۱۴۱۹۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سالاروند: مسوولان نگذارند استقلال خوزستان از هم بپاشد
انتظار داریم مسوولان پیش از رفتن به بازی های آسیایی از تیم یک دست و همدل ما حمایت کنند، چرا که حیف است که استقلال خوزستان از هم پاشیده شود
بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: انتظار داریم مسوولان پیش از رفتن به بازی های آسیایی از تیم یک دست و همدل ما حمایت کنند، چرا که حیف است که استقلال خوزستان از هم پاشیده شود.

فرشاد سالاروند در خصوص شرایط بد مالی تیمش، اظهار کرد: از اول فصل با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کردیم و مسوولان نیز همیشه آمدند و فقط به ما وعده دادند ولی هیچ کدام عملی نشد.

وی بیان کرد: ما دیگر پول توجیبی هم نداریم و با شرایط فعلی باور کنید فقط به عشق آقای پورموسوی و هواداران خوزستانی بازی می کنیم. شرایط ما حادتر شده است و کسی نیست که به دادمان برسد. سرمربی تیم واقعا از جان  و دل برای تیم مایه می گذارد.

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما 26 در صد از قرارداد فصل گذشته مان را هم نگرفته ایم و پولی که امسال دریافت کرده ایم نیز در حد پول توجیبی بوده است. تنها کسی که به ما کمک کرده، استاندار خوزستان بوده است و گرنه بقیه فقط وعده دادند.

وی عنوان کرد: با این وضعیت شرایط رفتن ما به بازی های آسیایی هم مشخص نیست و نمی دانیم تکلیف مان چست. به هر حال با این وضعیت کسی نباید از تیم ما انتظار داشته باشد. در خواست من این است که مسوولان تا دیر نشده است به ما کمک کنند و نگذارند بشود "نوش دارو پس از مرگ سهراب". ما اکنون به پول نیاز داریم نه بعد از بازی های آسیایی.

سالاروند گفت: تیم ما در نیم فصل دوم کاملا متحول شده است و انتظار داریم مسوولان پیش از رفتن به بازی های آسیایی، از تیم یک دست و همدل استقلال خوزستان حمایت کنند، چرا که حیف است که استقلال خوزستان از هم پاشیده شود.

وی در پایان در خصوص بازی پیش رو تیمش برابر پیکان نیز عنوان کرد: تمام بازی ها را برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم و در دیدار با پیکان هم به دنبال کسب حداکثر امتیازات هستیم. ما برای کسب سهمیه تلاش می کنیم  و می توانیم به این مهم هم برسیم، چرا که پتانسیل لازم را داریم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار