تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۱۴۱۹۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبیر اجرایی همایش خبر داد:
ارائه 95 مقاله در سومین همایش ملی «گاومیش» ایران
دبیر اجرایی سومین همایش ملی گاومیش ایران با اشاره به برگزاری این همایش، 27 بهمن‌ماه در دانشگاه رامین خوزستان از ارائه 95 مقاله در این همایش خبر داد
دبیر اجرایی سومین همایش ملی گاومیش ایران با اشاره به برگزاری این همایش، 27 بهمن‌ماه در دانشگاه رامین خوزستان از ارائه 95 مقاله در این همایش خبر داد.

دکتر مرتضی چاجی اظهار کرد: بیش از 100 مقاله به دبیرخانه همایش در دانشگاه کشاورری و منابع طبیعی رامین خوزستان ارسال شد که این رقم فرا انتظار بوده است و پس از داوری 95 مقاله پذیرفته شد.

وی تصریح کرد: از مجموع مقالات پذیرفته‌شده 20 مقاله به‌صورت شفاهی و دیگر مقالات در قالب پوستر ارائه خواهد شد. دکتر رکنی و دکتر بخشنده از معاونان وزارت جهاد کشاورزی و دکتر ملاصالحی از مرکز اصلاح نژاد دام کشور در سومین همایش ملی گاومیش حضور خواهند داشت؛ همچنین 10 نفر از اساتید دانشگاه بصره عراق نیز برای حضور در همایش اعلام آمادگی کرده‌اند.

سومین همایش ملی گاومیش، 27 بهمن‌ماه در محورهای "تغذیه و منابع خوراکی و میکروبیولوژی شکمبه"، "مدیریت پرورش و فیزیولوژی تولیدمثل گاومیش"، "ژنتیک و اصلاح نژاد گاومیش"، "جنبه‌های اجتماعی، اقتصادی پرورش گاومیش"، "بهداشت و بیماری‌های گاومیش"، "تولیدات گاومیش و فناوری‌های آن‌ها"، "زیست‌فناوری و تکنیک‌های نوین" و "رفتارشناسی، رفاه دام و تنش‌های محیطی" و "بازاریابی محصولات گاومیش" در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان برگزار می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار