تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۱۴۱۹۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان:
جام جهانی کشتی در خوزستان برگزار می شود
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: خوزستان برای اولین بار میزبانی جام جهانی کشتی خواهد بود که محل دقیق برگزاری آن پس از تایید اعلام خواهد شد
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: خوزستان برای اولین بار میزبانی جام جهانی کشتی خواهد بود که محل دقیق برگزاری آن پس از تایید اعلام خواهد شد.

فرامرز کیانی زاده شامگاه یکشنبه در حاشیه برگزاری مسابقات بین المللی کبدی در خرمشهر اظهار کرد: خوزستان امسال میزبان رویدادهای بین المللی مختلف همچون، کبدی، بوکس و شمشیربازی بوده و خواهد بود.

وی افزود: امیدواریم این برنامه های بین المللی با نظم بهتر و برنامه از پیش تعیین شده تری برگزار شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان همچنین به برگزاری مسابقات بین المللی وزنه برداری در خوزستان اشاره کرد و گفت: مسابقات بین المللی وزنه برداری ۱۹ تا ۲۴ اسفند ماه در اهواز برگزار خواهد شد.

کیانی زاده با تاکید بر اینکه خوزستان قابلیت برگزای رویدادهای بین مللی را دارد، عنوان کرد: خوزستان ظرفیت و توان مدیریتی، مالی و امکانات لازم برای برگزاری رویدادهای ورزشی مختلف را دارد.

وی ادامه داد: به طور طبیعی برگزاری رویدادهای ورزشی و کارگاه ها در کشورهای هم مرز همچون عراق و کویت آسان تر از سایر کشورهاست و این امر در استان های همجوار به مراتب آسان تر می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان امضای تفاهمنامه میان استانداری خوزستان و استانداری های استان همجوار در کشور عراق را یادآور شد و گفت: سال گذشته میان استانداری خوزستان و استانداری های میسان و بصره تفاهمنامه ای امضا شده که به طبع آن تفاهمنامه ای نیز میان ادارات کل ورزش این استان ها منعقد شد که برگزاری این رویدادی های ورزشی مشترک نتیجه همین تفاهمنامه هاست.

وی اظهار کرد: برنامه ریزی شده است هم مسابقات بین المللی و هم اردوهای آموزشی در کشورهای هم مرز و بین المللی برگزار شود.

کیانی زاده برگزاری مسابقات بین المللی ورزشی در خوزستان را عامل رشد و شکوفایی ورزش این استان دانست و گفت: هدف از برگزاری مسابقات بین الملی ورزشی این است که هم ورزشکاران، مربیان و داوران تجربه حضور در رویداد بین المللی را کسب کرده و هم از این طریق مردم به سمت ورزش جذب شوند.

وی توضیح داد: ممکن است مردم در قالب تماشاگر به سمت ورزش بیایند و خود یا فرزندانشان به رشته ورزشی در حال برگزاری علاقه پیدا کرده و جذب آن شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه از برگزاری بیش از ۳۰ رویداد ملی در خوزستان تا پایان امسال خبر داد و گفت: تا پایان سال، زمان پر برنامه و پرکاری را پیش رو خواهیم داشت و در این ۴۰ روز باقی مانده تا پایان سال بین ۳۰ تا ۴۰ میزبانی متمرکز کشوری در خوزستان برگزار خواهد شد.

کیانی زاده بر تداوم برگزاری رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی به میزبانی خوزستان در سال آینده تاکید و بیان کرد: سال آینده این روال با شتاب بیشتری ادامه خواهد داشت.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار