تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۱۴۱۹۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی نجف آباد خبر داد؛
انهدام باند حرفه ای سند نمره خودرو
فرمانده انتظامی نجف آباد گفت :اعضای یک باند حرفه ای که تعداد ۱۵ دستگاه اتوبوس مسافربری و سه دستگاه سواری را سند نمره کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند
فرمانده انتظامی نجف آباد گفت :اعضای یک باند حرفه ای که تعداد ۱۵ دستگاه اتوبوس مسافربری و سه دستگاه سواری را سند نمره کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمدرضا خدادوست افزود: ماموران اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد مطلع شدند افرادی با راه اندازی یک تعمیرگاه غیر مجاز اقدام به سند نمره کردن وسایل نقلیه می کنند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از دریافت حکم قضائی به مجل اعزام شدند و ۱۰ دستگاه اتوبوس بنز ، سه دستگاه اتوبوس ولوو ، دو دستگاه اتوبوس اسکانیا ،یک سواری بنز ، یک پژو و یک دستگاه سواری پراید را که سند نمره کرده بودند کشف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص پنج متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ خدادوست با اشاره به اینکه در بازرسی از تعمیرگاه این افراد ۴۸ جفت پلاک و ۲۵ عدد تسمه حک شاسی کشف شد اظهار داشت: این افراد قصد داشتند این خودروها را وارد سامانه حمل و نقل کنند که با اقدام به موقع پلیس از این اقدام جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد، از مردم خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار