تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۱۴۱۹۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تجمع کارگران گروه ملی صنعتی فولاد در اهواز
حدود 500 نفر از کارگران گروه ملی صنعتی فولاد در اهواز برای دومین روز متوالی در اعتراض به آنچه که پرداخت نشدن حقوق و معوقات خود اعلام کردند دوشنبه در ورودی این شرکت تجمع کردند
حدود 500 نفر از کارگران گروه ملی صنعتی فولاد در اهواز برای دومین روز متوالی در اعتراض به آنچه که پرداخت نشدن حقوق و معوقات خود اعلام کردند دوشنبه در ورودی این شرکت تجمع کردند.

یکی از کارگران حاضر در تجمع در مقابل درب شماره یک و دو گروه ملی صنعتی فولاد در اهواز به خبرنگار گفت: در تجمع 24 بهمن در مقابل ساختمان استانداری، هیچ پاسخ قاطعی از سوی مسئولان شنیده نشد و برای احقاق حقوق از دست رفته‌مان امروز در مقابل درب کارخانه تجمع کردیم.

وی که خواست نامش ذکر نشود اظهار کرد: دلیل اعتراض ما کارگران گروه ملی صنعتی فولاد در اهواز پرداخت نشدن دست کم چهار ماه مزد معوقه و سنوات یک سال است که کارفرما از پرداخت آن به کارگران خودداری کرده است.

وی با بیان اینکه خواهان مشخص شدن وضعیت پرداخت مطالبات معوقه خود هستیم ادامه داد: از مطالبات کارگران این شرکت مشخص نبودن وضعیت قراردادها و بیمه درمانی آنهاست که باعث مشکلاتی در استفاده از حق بیمه شده است.

گرﻭﻩ ﻣﻠﯽ ﺻﻨﻌﺘﯽ ﻓﻮﻻﺩ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﺷﻬﺮ ﺍﻫﻮﺍﺯ ﺑﺎ 18 ﺧﻂ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﻣﻘﺎﻃﻊ ﻣﯿﻠﮕﺮﺩ، ﺗﯿﺮﺁﻫﻦ، ﻟﻮﻟﻪ ﺑﯽ ﺩﺭﺯ، ﻟﻮﻟﻪ ﺩﺭﺯﺟﻮﺵ، ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﻔﺘﻮﻟﯽ، ﭘﺮﻭﻓﯿﻞ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﺩ ﻭ ﻗﻄﻌﻪﺳﺎﺯﯼ را تولید می کند.این شرکت ﺑﺎ ﭼﻬﺎﺭ ﻫﺰﺍﺭ کارمند و کارگر ﺩﺭ ﺟﻨﻮﺏﺷﺮﻗﯽ ﺷﻬﺮ ﺍﻫﻮﺍﺯ ﻭﺍﻗﻊ ﺍست.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار