تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۴۱۹۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کسب مقام دوم اولین المپیاد ورزشی کارکنان معلول و جانباز دانشگاه های علوم پزشکی کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی اهواز
خوزنیوز: محمدعلی افشه مدیر تربیت بدنی و عضو کمیته ورزش کارکنان از کسب مقام دوم دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اولین المپیاد ورزشی کارکنان جانباز و معلول خبر داد و گفت: کسب این عنوان پر افتخار را به رئیس دانشگاه، کمیته ورزش کارکنان و جامعه ورزش کار دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تبریک میگویم.

وی با بیان اینکه این المپیاد در پنج رشته ورزشی مسابقات برگزار شد که دانشگاه اهواز در چهار رشته از جمله  فوتسال، دارت، تنیس روی میز و تیر اندازی حضور یافت، عنوان داشت: حدود 24 نفر از کارکنان جانباز و معلول از کلیه واحد های تابعه دانشگاه در این المپیاد شرکت یافتند و خوشبختانه حاصل زحماتشان را بدست آوردند.

افشه افزود: در این رقابتها تیم فوتسال با اقتدار و بدون هیچ باختی به مقام اول دست یافت و همچنین در خط حمله و خط دفاعی نیز از سایر تیم ها برتر بود.

این عضو کمیته ورزش کارکنان دانشگاه اظهار داشت: تیم تنیس روی میز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور نیز با 4 نفر شرکت کننده توانست مقام سوم تیمی را بدست آورد.

وی با بیان اینکه در رشته تیر اندازی نیز مقام هشتم تیمی را بدشت آورده بودیم، خاطرنشان کرد: در انفرادی نیز یک مدال برنز توسط احمدرضا برزن کسب کردیم.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه با بیان اینکه کار سیاست گذاری و پشتیبانی ورزش کارکنان برعهده کمیته ورزش به ریاست دکتر سید احمد حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه می باشد، اظهار داشت: دو ماه قبل از شروع مسابقات با توجه به بانک اطلاعاتی که از کارکنان جانباز و معلول دانشگاه در اختیار داشتیم با جلب مشارکت این عزیزان، تیم ها را تشکیل داده و با مربی های مجرب و برگزاری یک سری مسابقات تدارکاتی جهت آمادگی شرکت در این المپیاد موفقیت مورد انتظار را بدست آورده شد.

این عضو کمیته ورزش کارکنان با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دارای یک سالن ورزشی است، خاطر نشان کرد: یک سالن ورزشی کفاف کار برای کلیه دانشجویان، هیئت علمی و کارکنان را ندارد و با توجه به نیاز مبرم و عنایت ویژه رئیس دانشگاه پروژه ساخت یک سالن ورزشی جدید در دست اقدام است و بنده نیز تمام تلاش خود را در تسریع روند کار این پروژه مبارک بکار خواهم بست.
:
:
:
آخرین اخبار