تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۴۱۹۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خاک مهمان شهر بی برق اهواز شد
با وجود بحران های بسیار در این روزها با مهمان شدن خاک در شهر بی برق اهواز ، مردم روزهای سختی را سپری می کنند
با وجود بحران های بسیار در این روزها با مهمان شدن خاک در شهر بی برق اهواز ، مردم روزهای سختی را سپری می کنند.

دو هفته قبل مردم شهر اهواز همزمان شاهد قطعی آب، برق و تلفن بودند. دو روز قبل نیز این اتفاق اما برای ۱۱ شهرستان خوزستان تکرار شد.

شب گذشته نیز برق مناطق بسیاری از شهر اهواز قطع شده و این بی برقی هنوز هم در برخی مناطق ادامه دارد. اما این وضعیت در اهواز هم اکنون با ورود گرد و غبار بسیار نگران کننده شده است.

البته طی ۱۳ سال اخیر مردم خوزستان آنقدر گرد و غبار را به چشم دیده اند که دیگر باید بگوییم خاک میزبان مردم شهر اهواز شده و راه تنفس را بر آنها تنگ کرده است.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
2
چرا مسئولین ما مثل اروپایی ها وخیلی جاهای دنیا وقتی کاری رو نمیتونن انجام بدن استعفا نمیدن ، کسی که میتونه جوابگو باشه باید قبول مسئولیت کنه ، تا کی خوزستان باید این وضعیت نابسامان رو تحمل کنه ؟
امیر چراغی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
2
بسیار متاسف شدم از شنیدن این خبر که دیروز و امروز ژنراتورهایی از سایر استان ها به سمت استان خوزستان بارگیری شده اند تا در محل تصفیه خانه ها و محل های تامین آب نصب شوند تا در مواقع قطعی برق، آب شهر قطع نشود!
سوال من از مسئولین عزیزی که مشکل بودجه را برای تامین این ژنراتورها تا کنون بهانه کرده بودند این است: 1- آیا این ژنراتورهایی که از نان شب برای استان خوزستان واجب تر بودند در استان های دیگر در حال خاک خوردن بودند و اینک به این سرعت امکان انتقال آنها به خوزستان فراهم شده است؟!
2- یا اینکه این ژنراتورها فرسوده و از رده خارج هستند و با انتقال آنها به استان محروم خوزستان، قصد خرید ژنراتورهای جدید برای سایر استان ها را دارید؟!
افسوس که حتی در هنگام بحران هم متفاوت دیده می شویم!!!!!!!!!!!
:
:
:
آخرین اخبار