تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۱۴۱۹۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح پنج طرح بهداشتی و درمانی در اندیمشک در ایام الله دهه فجر
یکشنبه 17 بهمن ماه 1395 پنج طرح بهداشتی و درمانی در شبکه بهداشت و درمان با حضور فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، دکتر علی خدادادی قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک و دکترسیما جمشیدی مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک  افتتاح شدند.

دکتر خدادادی درا ین مراسم با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف نظام اسلامی خدمت به جامعه محرومان است، افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت در بخش بهداشت و درمان، در سال های اخیر، گام های بلندی در این خصوص برداشته شد.

وی بیان کرد: طرح تحول نظام سلامت یکی از خدمات ارزشمند  دولت تدبیر و امید است که موجب رضایتمندی عمومی شده است.

خدادادی گفت: بهره برداری از طرح های عمرانی در حوزه بهداشت و درمان نوید ارزشمندی برای ارتقاء سطح بهداشت و بهداشت در جامعه است که باید این مسیر را با حمایت و همدلی همچنان ادامه داد.

 همچنین نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی دراین مراسم بیان کرد: امنیت و سلامت دو موضوع مورد تاکید هستند که جامعه برای بالندگی نیازمند آنها است.

حسنوند با اشاره به بلاتکلیف ماندن بسیاری از طرح ها در سال های اخیر و رها شدن بسیاری از طرح ها در بخش های مختلف در اندیمشک، گفت: تا پایان سال 97 بیش از 100 طرح در اندیمشک در بخش های عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی، آموزشی و دیگر بخش ها به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: کمتر از هشت ماه اخیر دهها طرح در شهرستان تکمیل، تجهیز و بهره برداری شده که نشان دهنده عزم راسخ برای جبران کاستی های شهرستان است، همچنین در بیمارستان امام علی (ع) نیازسنجی انجام شده و کلیه نیازهای این بیمارستان در حال بررسی و انجام است.

حسنوند با انتقاد از برخی افراد گفت: این افراد که عده اندکی هستند نمی خواهند شهرستان اندیمشک را پیشرفته و در حال توسعه ببینند.

در ادامه مراسم، فرماندار شهرستان اندیمشک با بیان اینکه بازدیدهای متعددی از مناطق مختلف شهری انجام شده گفت: برخی چالش های بهداشت و درمان در روزهای ابتدایی موجب نگرانی شده بود، امروز افتتاح این پروژه ها، نشان از تلاش شبانه روزی مسئولان شهرستان است که در راستای رفاه مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

وی افزود: توسعه خدمات بهداشت و درمان باید در صدر فعالیت ها قرار بگیرد در همین راستا آمبولانس های بیشتری به حوزه بهداشت و درمان اضافه می شود و کلیه تجهیزات و امکانات برای بیمارستان الوار گرمسیری مهیا شده است.

جهانگیری گفت: وحدت و همدلی اساس توسعه شهرستان است و در راستای همدلی های موجود باید به آینده اندیمشک امیدوار بود.

دکتر سیما جمشیدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک نیز تصریح کرد: امروز پنج پروژه مهم در شهر اندیمشک و مناطق تابعه امروز به بهره برداری می رسد.

جمشیدی این پروژه ها را شامل مرکز جامع سلامت شهر حسینیه در زمینی به مساحت 600 متر مربع با اعتبار 9 میلیارد ریال، مرکز جامع شهری روستای دوکوهه در مساحت 600 مترمربع با اعتبار 9 میلیارد ریال، مرکز بهداشتی درمانی شماره 2 اندیمشک در مساحت 500 مترمربع با اعتبار 9 میلیارد ریال، خانه بهداشت روستای محمدخان با اعتبار 800 میلیون ریال و خانه بهداشت روستای بالارود با اعتبار 800 میلیون ریال عنوان کرد

وی با بیان اینکه سایر پروژه های بهداشت و درمان هم با پیشرفت فیزیکی بالا در روزهای آینده به بهره برداری خواهند رسید، اظهار کرد:2 آمبولانس نیز امروز به فوریت های پزشکی اضافه شد و تعدادی دیگر نیز بزودی افزوده خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار