تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۴۱۹۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: مشکلات ادامه دارد ولی ناامید نیستیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است پیروزی مقابل پیکان می‌تواند روحیه بازیکنانش را برای دیدارهای آسیایی تیمش بالا ببرد
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است پیروزی مقابل پیکان می‌تواند روحیه بازیکنانش را برای دیدارهای آسیایی تیمش بالا ببرد.

سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان، اظهار کرد: یکی از حساس‌ترین بازی‌های ما در طول فصل خواهد بود. پیکان کادر فنی خوبی دارد و در بازی رفت توانست علی‌رغم شایستگی ما برای کسب امتیاز ما را شکست دهد. فردا می‌خواهیم مقابل این تیم به برتری برسیم تا بتوانیم در کمرکش جدول باقی بمانیم.

وی درباره مشکلات تیم گفت: مشکلات ادامه دارد اما ناامید نیستیم. امیدوارم پیش از بازی آسیایی قسمتی از قرارداد بازیکنان پرداخت شود تا تیم با روحیه خوبی به مصاف حریف خود برود. ما از لحاظ فنی به خودباوری رسیده‌ایم و نتایج ما در چند هفته اخیر این گفته من را اثبات می‌کند و تنها دغدغه ما بحث مالی تیم است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره منبع مالی این تیم نیز گفت: استقلال خوزستان زیرمجموعه گروه ملی فولاد ایران است و در ۵-۶ سالی که ما با آن‌ها همکاری می‌کردیم، تمام پرداخت‌ها به موقع بوده و طی چند ماه اخیر است که شرکت با مشکلات خاص خودش روبه‌رو شده است. به هر حال کارکنان این شرکت نیز چند ماهی از حقوق  خود را نگرفته‌اند. امیدوارم مسوولان استان تلاش کنند تا نگرانی ما که کارگران این شرکت هستند، به مطالبات خود برسند.

وی درباره بازی با الفتح نیز عنوان کرد: مربی برزیلی ما سابقه کار کردن با این تیم را دارد و شناخت نسبتا خوبی از این تیم داریم. ما پس از بازی با پیکان طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در تهران بمانیم تا بازیکنانم خسته مسیر نشوند. امیدواریم این شناخت خوب از تیم مقابل بتواند به پیروزی ما کمک کند.

پورموسوی درباره مشکلات آرش افشین با هواداران هم گفت: من از هواداران گلایه دارم زیرا افشین بازیکن بزرگی است. او مشکلاتی در چند فصل اخیر داشته که باید از آن‌ها رها شود. نمی‌توانم بگویم که او بازیکن جوانی است زیرا سابقه زیادی در لیگ برتر دارد و همچنین تاثیرات زیادی در امتیازاتی که تا اینجا فصل کسب کرده‌ایم، داشته است. هواداران باید این را بدانند که این بازیکنان فقط به عشق آن‌ها بازی می‌کنند. او باید گل بزند تا از زیر این فشار خارج شود، البته اگر در گلزنی ناموفق باشد باز هم من از او در ترکیب تیم استفاده می‌کنم، چرا که بازیکنی است که در خدمت تیم خواهد بود و روی گل‌های ما تاثیر مضاعفی داشته است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار