تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۴۱۹۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آشوبگران دربی چطور به «نود» راه پیدا کردند؟
آنچه بینندگان نود در برنامه این هفته دیدند یک تناقض بزرگ بود با هفته های گذشته ، ماه های گذشته و سال های گذشته. «نود» به دلیل نامشخص تریبون را در اختیار آشوبگران دربی گذاشته بود کسانی که رفتارشان در میان طرفداران خودی هم قابل توجیه نبود و شاید اگر جوان ها جلویشان را نگرفته بودند یک دربی بحرانی دیگر را رقم می زدند. یک دربی دیگر که بعدها نود حسینی و رحمتی اش را رو به رو هم بگذارد تا از مردم عذرخواهی کنند.
  نود دوشنبه شب مطابق انتظار به صورت کامل به دربی 84 پایتخت پرداخت. دربی ای که به شهادت فردوسی پور روی آنتن زنده نود یکی از پر خبرترین ، پرهیجان ترین و پرحاشیه ترین دربی های تاریخ بوده است. حاشیه هایی که برنامه نود تلاش نکرد مثل همیشه فاصله خودش را از آن حفظ کند.

از سنگپرانی تماشاگران گرفته تا صندلی شکستن و شیشه شکستن های تماشاگرنماها ، تا بازیکنانی که با الفاظ بد یکدیگر را خطاب می کردند تا بازیکنانی که با هم کتک کاری می کردند همه و همه سوژه های برنامه نود بوده اند در سال های اخیر . سوژه های که به شکل معمول به صورت مستقیم و غیر مستقیم مورد تقبیح عادل فردوسی پور قرار می گرفتند.

نود در سال های اخیر حتی به شعارهای تماشاگران روی سکوها هم عکس العمل نشان داده تا ثابت کند که حواسش به همه جای فوتبال هست.

اما دوشنبه شب اتفاق عجیبی در همین برنامه نود افتاد و گزارشگر این برنامه میهمان خانه مهدی رحمتی بود. هرچند استقلال برنده دربی بود و انتظار می رفت که آیتم های این برنامه به بازیکنان این تیم بپردازد و به غیر از علی رضا منصوریان که میهمان تلفنی برنامه بود و می توانست میهمان حضوری هم باشد با بازیکنان این تیم هم صحبت کند اما انجام مصاحبه در خانه رحمتی آن هم در مورد گلکاری اش در دربی از عجایبی بود که با برنامه های گذشته نود همخوانی نداشت.

مهدی رحمتی در یک گفت و گوی خوشحال این فرصت را پیدا کرد که از رفتار غیراخلاقی و غیر حرفه ای اش در دربی دفاع کند. البته کار به همین جا تمام نشد و دقایقی بعد جلال حسینی فرصت پیدا کرد که روی خط زنده برنامه بیاید و از خودش در برابر آرا کمیته انضباطی دفاع کند.

اینکه 3 جلسه و یک جلسه محرومیت برای مهدی رحمتی و جلال حسینی زیاد است یک بحث است و اینکه برنامه اخلاق محوری چون نود به این دو کاپیتان پرحاشیه دربی 84 فرصت دفاع از خود بدهد یک چیز دیگر. 

برنامه نود یا قبول دارد که صحنه های رخ داده در دقایق پایانی دربی 84 بد بوده ، یا قبول ندارد.

 اگر قبول دارد که این صحنه ها بد بوده که میهمان رحمتی شدن و میهمان کردن تلفنی حسینی هیچ توجیهی ندارد. اگر هم قبول ندارد که دیگردر سالگرد دربی های 2-2 که کار به کتک کاری رسید نباید بازیکنان درگیر را نقد کند.

نباید رافت و برومند را رو به روی هم قرار دهد تا از زشتی کارشان بگویند. نباید کری عابدزاده و محرمی را برای فلان دربی نکوهش کند. آنچه بینندگان نود در برنامه این هفته دیدند یک تناقض بزرگ بود با هفته های گذشته ، ماه های گذشته و سال های گذشته. «نود» به دلیل نامشخص تریبون را در اختیار آشوبگران دربی گذاشته بود کسانی که رفتارشان در میان طرفداران خودی هم قابل توجیه نبود و شاید اگر جوان ها جلویشان را نگرفته بودند یک دربی بحرانی دیگر را رقم می زدند. یک دربی دیگر که بعدها نود حسینی و رحمتی اش را رو به رو هم بگذارد تا از مردم عذرخواهی کنند.


مرجع / عصر ایران
:
:
:
آخرین اخبار