تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۴۲۰۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس کمپ، معتاد عصبانی را کشت
رئیس یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد به اتهام خفه کردن یکی از معتادان ساکن کمپ، صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری تهران محاکمه شد.
  اواخر بهمن پارسال به دنبال اعلام مرگ مشکوک یکی از معتادان تحت درمان در کمپ ترک اعتیاد، بازپرس کشیک قتل در محل حادثه حضور یافت و دستور داد جسد مرد 32 ساله- فرامرز-به پزشکی قانونی منتقل شود. 

در نخستین مرحله تحقیقات، کارکنان کمپ به مأموران آگاهی گفتند:«دقایقی قبل از مرگ فرامرز، وی با رئیس کمپ درگیر شده بود. رئیس کمپ هم دربازجویی‌ها اعتراف کرد هنگام درگیری با جوان معتاد، او را خفه کرده است. 

صبح دیروز محاکمه مرد 42 ساله- پرویز- در شعبه دهم دادگاه کیفری تهران آغاز شد و پس ازبیان کیفرخواست ازسوی نماینده دادستان، اولیای دم برای عامل قتل قصاص خواستند، سپس پرویز به شرح ماجرا پرداخت و به قضات گفت: «ساعت 10 صبح روزحادثه متوجه شدم فرامرز با ایجاد سر و صدا باعث بی‌نظمی در کمپ شده است. بارها به او تذکر داده بودم اما انگار فایده‌ای نداشت.با این حال از شدت عصبانیت به سمت من هجوم آورد که با هم درگیر شدیم. پس از زدن چند ضربه مشت، خواست خفه‌ام کند که من هم گردنش را گرفتم.در این کشاکش بود که متأسفانه متوجه شدم دیگر حرکت نمی کند ونفس هم نمی‌کشد، اما به هیچ عنوان قصد کشتن او را نداشتم وهمه چیز اتفاقی رخ داد.حالا هم بشدت پشیمانم و از اولیای دم درخواست بخشش دارم.»

پس از پایان دفاعیات متهم، هیأت قضایی دادگاه از اولیای دم خواستند در تقاضای قصاص برای متهم تجدید نظر کنند چراکه این مرد ناخواسته مرتکب قتل شده است، سپس قضات دادگاه به آنها یک ماه فرصت دادند تا در این باره فکر کنند و تصمیم نهایی را بگیرند.
مرجع / عصر ایران
:
:
:
آخرین اخبار