تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۱۴۲۰۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسپانسرها می‌گویند استقلال خوزستان برند نیست و تماشاگر ندارد
نعمتی‌نژاد:مگر می‌شود در خوزستانی که به کل دنیا نفت می‌دهد نتوانند به ما کمک کنند؟
امیدوارم مسئولان استان خوزستان در این مقطع به ما کمک کنند تا وجهه ملی ما زیر سوال نرود. وقتی 11 ماه است یک ریال به این بازیکنان ندادیم مشخص است که تیم تضعیف می‌شود
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: امیدوارم مسئولان استان خوزستان در این مقطع به ما کمک کنند تا وجهه ملی ما زیر سوال نرود. وقتی 11 ماه است یک ریال به این بازیکنان ندادیم مشخص است که تیم تضعیف می‌شود.

جواد نعمتی‌نژاد مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در گفت‌وگو با رادیو ورزش در خصوص مشکلات مالی که از ابتدای فصل تا کنون برای این باشگاه رخ داده گفت:‌ مشکلات مالی تا امروز مسئله تازه‌ای نیست و در این مدت مذاکرات بسیار زیادی با بانک ملی ایران و گروه ملی که اسپانسر خودمان است داشتیم.

وی افزود: باشگاه استقلال خوزستان وابسته به گروه آریا بوده که پس از پرونده اختلاس به گروه ملی و بانک ملی منتقل شد. این پرونده طولانی شد و به همین علت بانک ملی هم نتوانست به ما کمک کند. گروه ملی هم با توجه به استطاعت و وضعیت مالیش طی سال‌های قبل تا آنجا که توانست به ما کمک کرد. الان در حال حاضر گروه ملی نزدیک 6 ماه است به خاطر رکود بازار و پروژه‌های عمرانی حقوق کارمندان خود را هم پرداخت نکرده است. از سوی دیگر تا زمانی که وضعیت نقل و انتقال سهام رسمی نشود بانک ملی هیچ کمکی نخواهد کرد. ما در این مدت کج‌دار و مریز با بیش از 14 الی 15 اسپانسر صحبت کردیم ولی از آنها از ما مسائلی مثل برند را می‌خواهند و حتی وقتی با اپراتورهای تلفن همراه صحبت کردیم قراردادها کاملا یکطرفه است و شاید در سال چیزی حدود 500 الی 600 میلیون هم دست ما را نمی‌گیرد.

نعمتی‌نژاد تأکید کرد:‌ آنها مدعی هستند که ما تماشاگر نداریم و بازی‌هایمان نهایتاً در لیگ قهرمانان آسیا از شبکه سراسری پخش می‌شود. آنها به این مسائل توجه ندارند که این باشگاه ساختارهای بین‌المللی می‌خواهد و با هر شرکتی که مذاکره کردیم قراردادهای مناسبی را به ما ارائه نکردند. ما نمی‌خواهیم تیم‌داری کنیم بلکه می‌خواهیم باشگاه‌داری کنیم به شخصه تمام وقتم را گذاشته‌ام که منابع مالی تأمین کنم. شما ببینید رادیو و تلویزیون با این همه اسپانسر و منابع مالی و باشگاه‌هایی با حمایت‌های اسپانسری بزرگ دچار مشکل شده‌اند چه برسد به باشگاه‌ نوپایی مثل استقلال خوزستان ما در سال اول با دو و در سال دوم با 3 میلیارد و در سال گذشته که قهرمان شدیم تیم را با 6 میلیارد تومان بسته بودیم. ما هنوز بخشی از پول بازیکنان را به آنها نداده‌ایم ولی هیچکس به ما کمک نکرده و تنها استاندار خوزستان یک میلیارد تومان از یکی از شرکت‌ها برای ما قرض گرفته که اتفاقاً چک آن را از طرف باشگاه به شرکت مربوطه داده‌ایم.

به گزارش فارس، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان تأکید کرد: اکثر باشگاه‌ها ما تحت پوشش اداراه می‌شوند و تنها ما هستیم که پشتوانه‌ای نداریم و مجبوریم با این شرایط کنار بیاییم. بعضی مواقع شما شخصی را به عنوان مدیرعامل انتخاب می‌کنید که خودش وضعیت مالی خوبی دارد اما من به شخصه وقتی مدیرعامل استقلال خوزستان شدم یک کارمند ساده بودم. از من خواستند که اینجا را مدیریت کنم من هم همه چیز را قبول کردم و کار را پیش بردم. من هم سعی کردم بدون حاشیه با کمترین هزینه کار باشگاه را جلو ببرم.

وی در پاسخ به این سوال که شما از سال گذشته می‌دانستید که تیم‌تان قهرمان شده و فصل بعد باید در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشد و چرا از آن زمان فکری به حال این موضوع‌ها نکردید،‌گفت: زمانی که تیم قهرمان شد مسئولان گروه ملی و بانک ملی به ما قول دادند که آینده مالی ما را تأمین کنند. البته آنها گفتند شما کارهای تیم را پیگیری کن ما حمایتتان می‌کنیم. من در بین راه تهران و اهواز مرتب در حال رفت و آمد هستم تا کاری برای باشگاه انجام دهم. وقتی مرتب قول دادند و کمکی نشده چه کار باید انجام دهم. اگر می‌بینید بعضی مواقع پول‌هایی پرداخت شده به این دلیل است که گروه ملی در آن زمان فعالیت می‌کرده. ما یک توافق 10 میلیارد تومانی با اسپانسرمان داریم ولی وقتی پولی به من ندهند کاری نمی‌توانم انجام دهم. مگر می‌شود در خوزستانی که به کل دنیا نفت می‌دهد و یک مرکز بزرگ اقتصادی محسوب می‌شود نتوانند به ما کمک کنند؟

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر وضعیت چگونه است،‌گفت:‌در حال تلاش هستیم تا مشکل را حل کنیم من نزد تاج رفتم و از استاندار خوزستان خواهش کردم که خواهش کنم تا پولی به ما تزریق شود و تیم برود.

نعمتی‌نژاد در خصوص اینکه برای بازی‌های بعد چه برنامه‌ای دارند،‌گفت: خیلی‌ها آمدند تا به ما کمک کنند اما ما به دنبال این هستیم که یک اسپانسر خوب بگیرم و هزینه‌های کامل باشگاه را پوشش دهیم. ما در حال تلاش هستیم تا تیم را اعزام کنیم و پیش‌بینی‌هایمان را هم انجام داده‌ایم. امیدوارم مسئولان استان خوزستان در این مقطع به ما کمک کنند تا وجهه ملی ما زیر سوال نرود. وقتی 11 ماه است یک ریال به این بازیکنان ندادیم مشخص است که تیم تضعیف می‌شود.

وی در پایان گفت:‌من مطمئن هستم اگر پولی به بازیکنان تزریق شود تمام انگیزه‌های آنان باز خواهد گشت و می‌توانند از نام و شهرت باشگاه دفاع کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار