تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۱۴۲۰۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نشست خبرگان صنعت برق کشور برای برق خوزستان
نشست خبرگان صنعت برق کشور درباره بررسی راهکارهای برق خوزستان شامگاه سه‌شنبه با حضور قائم‌مقام وزیر نیرو در خوزستان برگزار شد
نشست خبرگان صنعت برق کشور درباره بررسی راهکارهای برق خوزستان شامگاه سه‌شنبه با حضور قائم‌مقام وزیر نیرو در خوزستان برگزار شد.

در این نشست که در آن محمودرضا حقی‌فام، معاون توزیع و سیدزمان حسینی، معاون انتقال توانیر، کفاشیان، رییس بخش انرژی سازمان برنامه‌ریزی و مدیریت کشور، میرفتاح فتاح قره‌باغ، مدیرعامل سابق شرکت مدیریت شبکه برق ایران و همچنین مدیران اسبق و مدیران کنونی صنعت برق استان خوزستان برگزار شد، راهکارهای فوری و بلندمدت مشکل برق استان خوزستان و شهر اهواز بررسی شد.

در حاشیه این نشست، ستار محمودی، قائم‌مقام وزیر نیرو در زمینه بحث‌های مطرح شده اظهار داشت: با جمع‌بندی تمامی نظرهای خبرگان و پیشکسوتان صنعت آب و برق، مقرر شده که روند پیشرفت کارها و برنامه‌های از پیش تعیین شده در نشست‌های منظم هفتگی مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی به تصمیم‌های فوری و اجرایی این نشست اشاره کرد و گفت: بر اساس نظر اعضا تصمیم گرفته شد تا از فردا بار تامین برق تصفیه‌خانه شماره یک اهواز در زمان حوادث از شبکه سراسری جدا شود تا بروز حادثه خللی در روند آب‌رسانی به شهروندان ایجاد نکند.

قائم‌مقام وزیر نیرو با بیان اینکه در زمان حاضر ۳۰ درصد بودجه مورد درخواست برای اقدام‌های فوری در بخش برق خوزستان تامین شده است، گفت: تامین به موقع اعتبار موردنیاز نقش مهمی در روند اجرای برنامه‌ها خواهد داشت و خوشبختانه با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در این نشست امیدواریم این امر به موقع محقق شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار