تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۴۲۱۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید وزیر جهاد کشاورزی از کانون ریزگردها در خوزستان
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی که از سوی رئیس جمهوری برای مقابله با ریزگردها در استان خوزستان ماموریت ویژه یافته روز چهارشنبه با حضور در اهواز بازدید خود از کانون ریزگردها در خوزستان را آغاز کرد
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی که از سوی رئیس جمهوری برای مقابله با ریزگردها در استان خوزستان ماموریت ویژه یافته روز چهارشنبه با حضور در اهواز بازدید خود از کانون ریزگردها در خوزستان را آغاز کرد.

حجتی به همراه معاون برنامه ریزی وزارت جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگلها و مراتع کشور روز چهارشنبه به صورت هوائی بازدید خود از کانونهای ریزگرد در استان خوزستان آغاز کرد.

قرار است پس از بازدید از این کانونها نشست تخصصی برای ارائه راهکارهای کوتاه مدت و بلند مدت در استانداری خوزستان برگزار شود.

ایجاد کمربند سبز و درختکاری یکی از راهکارهای مبارزه با کانون ریزگردهای داخلی است که توسط سازمان جنگلها و مراتع کشور در استان خوزستان آغاز شده است که وزیر جهاد کشاورزی در این بازدید آخرین وضعیت را بررسی خواهد کرد.

بروز پدیده ریزگردها در استان خوزستان چند سالی است که به یک معضلی برای مردم تبدیل شده است و عدم بارندگی در هر سال این پدیده را تشدید می کند.

امسال نیز که بارندگیها در استان خوزستان و بخصوص در نواحی منشا ریزگردهای استان خوزستان کاهش یافته در روز هشتم بهمن ماه باعث ایجاد توفان گرد و خاک شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار