تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۱۴۲۱۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان شد
خوزنیوز: طی حکمی از سوی دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان،  افشین حیدری به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان منصوب شد.

افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان شد

افشین حیدری از مدیران جوان خوزستانی است که کارنامه موفقی هم در مسئولیت های قبلی خود داراست. دوره مدیریت وی در ادار کل میرث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به گواه کارشناسان و فعالان میراث فرهنگی موفق ترین دوره در دهه اخیر بوده است، که از جمله مهمترین اقدامات وی ثبت جهانی محوطه تاریخی شوش را به عنوان هجدهمین اثر جمهوری اسلامی ایران و سومین اثر خوزستان بود که وی موفق شد، در سی و نهمین نشست کمیته میراث جهانی سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد (یونسکو) در شهر بن آلمان، با موافقت اعضا به ثبت جهانی برساند.
حیدری همچنین سابقه ورزش حرفه ای  در رشته وزنه برداری در رده های مختلف  را داشته و سابقه قهرمانی وعضویت در تیم ملی جوانان وزنه برداری را نیز در کارنامه خود داراست. 
حیدری که ریاست هیئت شمشیر بازی استان خوزستان را نیز در کارنامه خود دارد همچنین از نویسندگان و ایده پردازان در طرح ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان است و مشاور رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ازدیگر سوابق اوست. 
وی که عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان است در ماه های اخیر هم  پیرو دستور استاندار خوزستان ازبدو ورودش به  هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان  با جذب اعتبارات بسیار مفیدی از فروپاشی این تیم خوزستانی جلوگیری نمود.
امید می رود با انتصاب  حیدری جوان، سستی از اداره کل ورزش و جوانان دور شده  و ورزش خوزستان به روزهای اوج خود بازگردد.
:
:
:
آخرین اخبار