تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۴۲۱۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اندیمشک تاکید کرد:
لزوم رفع سد معبر دست‌فروشان اندیمشکی در ایام نوروز
در روزهای باقی‌مانده به پایان سال باید به دلیل جلوگیری از سد معبر نسبت به ساماندهی آنها با همکاری دستگاه‌های مسؤول اقدام شود
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اندیمشک گفت: در روزهای باقی‌مانده به پایان سال باید به دلیل جلوگیری از سد معبر نسبت به ساماندهی آنها با همکاری دستگاه‌های مسؤول اقدام شود.

سعید رحیمی در دومین نشست ستاد نوروزی اندیمشک در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: حجم تردد در شهرستان اندیمشک مهم‌ترین مقوله در ایام نوروز در شهرستان اندیمشک است که باید رانندگان وسایل نقلیه به دلیل حجم بالای ترددها بیشتر از قبل صبوری به خرج دهند.

وی افزود: شهرستان اندیمشک پویا شده و کارهای بزرگی در سطح شهرستان انجام می‌شود اما همچنان شهرداری و اداره راه در بحث ایمنی کوی لور و ایجاد سرعت‌گیر در بلوار ورودی در کوی لور اقدامی انجام نداده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اندیمشک گفت: در سال گذشته روزی 300 برگ جریمه در تعطیلات نوروز در شهر اندیمشک صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه 4 هزار برگ جریمه در ایام تعطیلات نوروز صادر شده، توضیحح داد: هدف راهنمایی و رانندگی ایجاد شرایط ایمن در تردد است و جریمه آخرین دست‌آویز ما برای ایجاد شرایط مناسب در تردد شهر است.

رحیمی با اشاره به دست‌فروشان و میوه فروشان در سطح شهرستان بیان کرد: در روزهای باقی‌مانده باید به دلیل جلوگیری از سد معبر نسبت به ساماندهی آنها با همکاری دستگاه‌های مسؤول اقدام شود.

وی گفت: در جهت ساماندهی معابر در اندیمشک با مصوبه ستاد ترافیک تا پایان هفته ایستگاه کوی رسالت از خیابان امام به بلوار راه‌آهن انتقال خواهد یافت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار