تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۱۴۲۱۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
2 راه روستایی از توابع دهدز همچنان مسدود است
هفت راه روستایی مسدود شده دهدز که به دلیل بارش شدید برف و باران مسدود شده بود بازگشایی و 2 راه روستایی از توابع این شهر همچنان مسدود است
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای خوزستان گفت:هفت راه روستایی مسدود شده دهدز که به دلیل بارش شدید برف و باران مسدود شده بود بازگشایی و 2 راه روستایی از توابع این شهر همچنان مسدود است.

مسعود مصدقی چهارشنبه افزود:به دلیل بارش شدید برف در دوشنبه و سه شنبه در هفته جاری راه روستاهای لنده و سرسرا دهدز از توابع شهرستان ایذه مسدود شد که هنوز بازگشایی نشده است.

وی افزود: راه های روستایی حاجی کمال و دریاس دهدز نیز که به دلیل بارش شدید برف مسدود شده بود با همکاری ماموران راهداری بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه شدت بارش موجب تخریب برخی راه های روستایی شیوند از توابع دهدز شده ادمه داد: شدت بارندگی در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری موجب مسدود شدن راه پنج روستای منطقه شیوند یک و 2 و فریدی های یک، دو و سه شد که با تلاش ماموران راهداری بازگشایی شد.

وی بیان کرد: پل لوله ای جاده روستاهای سادات و غریبه به دلیل بالا آمدن آب باران آسیب دیده و هم اکنون تردد به کندی انجام می شود و این اداره در حال بررسی برای احداث پل جدید است.

دهدز یکی از بخش‌های تابعه شهرستان ایذه در خوزستان و در 236 کیلومتری اهواز واقع است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار