تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
کد خبر: ۱۴۲۱۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دکتر خدادادی:
لزوم برنامه ریزی های ویژه و طولانی مدت برای آینده از هم اکنون
لزوم برنامه ریزی های ویژه و طولانی مدت برای آینده از هم اکنونخوزنیوز: چهارمین جلسه شورای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر علی خدادادی قائم مقام رئیس دانشگاه و اعضای شورای دانشگاه در محل سالن اجتماعات دانشکده پزشکی برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر خدادادی در این جلسه با تسلیت ایام فاطمیه، گفت: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حوزه آموزش و پژوهش با پیشرفته زیرساختها و کیفیت فعالیت ها رشد خوبی داشته است و امیدواریم در آینده با جهش خوبی نیز در این حوزه ها روبرو باشیم.

وی در ادامه خواستار برنامه ریزی ویژه و طولانی مدت شد تا با در نظر گرفتن شرایط در سالهای اقدامات مناسب برای مدیریت رویدادها و نیروی انسانی از هم اکنون برنامه ریزی و اجرا شود.

خدادادی همچنین خواستار نگاه ویژه به حوزه بین الملل دانشگاه شد و گفت: به واقع دانشگاه در حوزه های مختلف به خوبی پیش میرود اما بر همه روشن است که برای پیشرفت نیاز به نگاهی وسیعتر وجود دارد و مسلماً مقایسه ارائه فعالیت ما با دانشگاههای کشورهای دیگر علاوه بر ایجاد انگیزه، سبب دست یابی نکات موثری برای رفع مشکلات موجود خواهد شد.

قائم مقام رئیس دانشگاه با اشاره به پروژه های عمرانی خوبی که در واحدهای تابعه دانشگاه در حال انجام است، اظهار امیدواری کرد که این پروژه ها با سرعت  ادامه پیدا کند.
:
:
:
آخرین اخبار