تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵
کد خبر: ۱۴۲۱۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خوزستان مشکلات زیر ساختی دارد/سپاه و بسیج آمادگی حمایت از طرح‌های وزارت نیرو را دارند
فرمانده قرارگاه کربلا با بیان اینکه خوزستان مشکلات زیر ساختی دارد خطاب به وزیر نیرو گفت: سپاه و بسیج آمادگی دارند از طرح‌های وزارت نیرو در این خصوص حمایت کنند.

احمد خادم سید الشهداء شامگاه چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات ریزگردها در خوزستان که با حضور وزیر جهادکشاورزی،  قائم مقام وزیر نیرو و استاندار خوزستان  در محل سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد با اشاره به بحران هایی اخیر خوزستان خطاب به قائم مقام وزیر نیرو اظهار کرد: مشکلات به وجود آمده در خوزستان را حل کنید و اگر باران آمد مردم را فراموش نکنید.
فرمانده قرارگاه کربلا با تاکید بر اینکه برای برق، آب و کشاورزی خوزستان اعتباری مشخصی را تخصیص بدهید تصریح کرد: با تخصیص اعتبار سازمان برنامه و بودجه می‌داند چه میزان اعتبار را برای چه برنامه‌ای هزینه کند.
فرمانده قرارگاه کربلا با اشاره به تجمعات اخیر مردم اهواز در اعتراض به قطعی مکررآب، برق و ریزگردها متذکر شد: بر اساس اطلاعات بدست آمده 19 فراخوان  به دست ما رسید بر اساس آن از مردم خواسته شد در تجمع‌ها شرکت کنند که تا کنون مردم در 4تجمع شرکت کردند.
خادم سیدالشهداء با برحذر داشتن مسئولان از این تجمع‌ها تاکید کرد: مراقب باشید افراد ضد انقلاب نخواهند از این تجمع‌ها سوء استفاده کرده و در بین مردم حضور پیدا کنند.
فرمانده قرارگاه کربلا در پایان با بیان اینکه خوزستان مشکلات زیر ساختی دارد خطاب به وزیر نیرو خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج آمادگی دارند از طرح های وزارت نیرو در این خصوص حمایت کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار