تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۱۴۲۱۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست امور عمرانی استانداری خوزستان:
بنگاه های اقتصادی خوزستان از قطعی برق متضرر شده اند
سرپرست امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: بازاریان و بنگاه های اقتصادی از قطعی برق خوستان در مدت اخیر متضرر شده اند
سرپرست امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: بازاریان و بنگاه های اقتصادی از قطعی برق خوستان در مدت اخیر متضرر شده اند.

فرامند هاشمی زاده شامگاه چهارشنبه در جلسه ای با حضور وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی، خسارت های مشهود قطعی برق در استان خوزستان را محاسبه کرده ولی بسیاری از بازاریان، کسبه و یا حتی بنگاه های اقتصادی و شرکت های بزرگ از این تعطیلی هایی که بر اثر قطعی برق بر آنها تحمیل شده، خسارت های بسیاری را متحمل شدند.

وی با اشاره به اینکه قطعی برق زندگی مردم را تحت شعاع قرار داده است، بیان کرد: خیلی از افراد در زمینه اقتصادی به دلیل قطعی برق متضرر شده اند و حتی خسارت های بسیاری نیز به آزمایشگاه ها وارد شده است.

هاشمی زاده بیان کرد: هرچند که مقرر شده تا دیزل ژنراتورهایی از سوی وزارت نیرو برای تصفیه خانه های آب اهواز خریداری شود ولی مردم بعد از قطعی برق برای انجام کارهای ضروری خود دچار مشکل می شوند.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری خوزستان بیان کرد: مردم این تقاضا را دارند که از پارکینگ و پمپ هایی که در خانه دارند با استفاده از ژنراتور  در زمان قطعی برق استفاده کنند. این یک درخواست مردمی است تا اینقدر زندگی آنها با بی برقی متاثر نشود و متاسفانه با قطعی برق حتی تلفن نیز قطع می شود.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
0
وسایل خانگی مردم از بین داره میره کی باید تاوانش بده ؟قانون چی میگه؟
:
:
:
آخرین اخبار