تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۱۴۲۱۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز خبر داد:
آتش گرفتن تولیدی پوشاک در اهواز
آتش سوزی در یک تولیدی پوشاک در اهواز، کنترل و مهار شد
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز شهرداری اهواز گفت: آتش سوزی در یک تولیدی پوشاک در اهواز، کنترل و مهار شد.

امیر نجفی اظهار کرد: ساعت ۶ و ۲۸ دقیقه امروز صبح با تماس تلفنی به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اهواز خبر رخداد آتش سوزی در پاساژ امینی واقع در خیابان امام (ره) اطلاع داده شد.

وی افزود: بلادرنگ فرماندهی ۱۲۵ دو تیم عملیاتی را شامل خودروهای اطفای حریق، امداد و نجات و تانکر آبرسان پشتیبانی به محل اعزام کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز شهرداری اهواز در ادامه گفت: آتش نشانان دو دقیقه بعد و راس ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه در محل حاضر بودند.

نجفی بیان کرد: فرمانده تیم عملیاتی به محض ورود به صحنه حادثه مشاهده می کند که حریق در طبقه سوم این پاساژ در حال شعله ورشدن و سرایت به تمام پاساژ می رود.

وی عنوان کرد: به لطف خدا و تلاش مثال زدنی همکاران آتش نشان، حریق را که در انتهای راهروی منتهی به خیابان و در یک تولیدی بزرگ پوشاک رخ داده بود کنترل و از سرایت آن به سایر فروشگاه ها جلوگیری و آتش را در کانون اولیه رخداد اطفا کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز شهرداری اهواز یادآور شد: آتش نشانان از یک حادثه بسیار بزرگ و پرخسارت جلوگیری کردند.

نجفی خبر داد: در این حادثه، کارگاه تولیدی دستخوش آسیب دیدگی ۱۰۰درصدی شده و دو فروشگاه همجوار مورد دودزدگی قرار گرفتند و به سایر طبقاتی هیچ آسیبی وارد نشد

وی در پایان گفت: علت حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی بررسی و متعاقبا اعلام می شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار