تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۴۲۱۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در محور شوش - اهواز
پنچر شدن لاستیک دست قاچاقچیان را رو کرد
پنچر شدن لاستیک خودروی قاچاقچیان مشروبات الکلی در 50 کیلومتری محور شوش به اهواز باعث شناسایی و دستگیری آنها شد
پنچر شدن لاستیک خودروی پژو پارس در محور شوش به اهواز منجر به شناسایی و انهدام باند دو نفره قاچاقچیان با کشف 323 بطری مشروبات الکلی توسط پلیس راه اهواز – اندیمشک شد.

رئیس دادگاه انقلاب بخش شاوور در این ارتباط گفت: روز چهارشنبه دو نفر از قاچاقچیان مشروبات الکی که از سنندج کردستان  در حال انتقال مشروبات الکلی به اهواز بودند در جاده ترانزیتی و 50 کیلومتری محور اهواز شوش شناسایی و دستگیر شدند.

مجید افراخته ادامه داد: این باند قاچاق که به قصد ورود مشروبات به شهرستان اهواز، مشروبات الکی را در صندوق و زیر صندلی‌های عقب خودرو پژو پارس جاسازی کرده بودند با پنچر شدن لاستیک خودرو، توسط نیروهای پلیس راه شناسایی می‌شوند.

وی افزود: یکی از قاچاقچیان مشروبات الکلی به طرف مناطق روستایی بخش شاوور متواری شد که پس تعقیب و گریز در روستای کعب زیدان این بخش از توابع شوش دستگیر شد.

رئیس دادگستری بخش شاوور شهرستان شوش با تقدیر از تلاش نیروهای پلیس راه در کنترل جاده‌ها گفت: این دو نفر در حال حاضر برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار نیروی انتظامی پاسگاه سید عباس بخش شاوور قرار داده شده‌اند.

از ابتدای امسال تا کنون 406 بطری مشروبات الکلی در حوزه انتظامی بخش شاوور شهرستان شوش کشف و ضبط شده و در این رابطه 13نفر دستگیر شده‌اند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار