تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۴۲۱۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزیر نیرو خبر داد:
نصب 14 ژنراتور در تصفیه‌خانه‌های اهواز
وزیر نیرو با اشاره به نصب 14 ژنراتور در دو تصفیه‌خانه شهر اهواز گفت: : 105 پست برق و 4 هزار و 800 کیلومتر از خطوط اتصال در معرض قطعی قرار داشته و نیاز به شست‌و‌شو دارند
وزیر نیرو با اشاره به نصب 14 ژنراتور در دو تصفیه‌خانه شهر اهواز گفت: : 105 پست برق و 4 هزار و 800 کیلومتر از خطوط اتصال در معرض قطعی قرار داشته و نیاز به شست‌و‌شو دارند.

حمید چیت‌چیان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات موجود در استان خوزستان و پوزش از مردم به دلیل قطعی‌های اخیر در سطح استان اظهار کرد: پس از وقوع این مشکلات در استان خوزستان، برخی از استان‌ها امکانات خود را برای شست‌و‌شوی تاسیسات خوزستان به این استان آورده و در هفته آینده تمام مقره‌ها پاک‌سازی خواهد شد.

وی با اشاره به عدم قطع برق در زمان فعلی در سطح استان خوزستان افزود: 14 ژنراتور دیزلی به منظور کار در دو تصفیه خانه اهواز آماده نصب است تا مشکلات قطعی آب پس از به وجود آمدن مشکل در برق شهرستان وجود نداشته باشد.

وزیر نیرو با بیان اینکه سپاه، ارتش و آتش‌نشانی نیز برای کمک رسانی به رفع این مشکلات در استان خوزستان اعلام آمادگی کردند و در این امر به ما کمک می‌کنند تصریح کرد: 105 پست برق و 4 هزار و 800 کیلومتر از خطوط اتصال در معرض قطعی قرار داشته و نیاز به شست‌و‌شو دارند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار