تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۴۲۲۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چرا ادارات خوزستان در گرد و غبار شنبه تعطیل نشد؟
در جریان قطعی‌های برق اخیر خسارات بسیاری از نظر اقتصادی به استان خوزستان وارد و مشکلات بسیاری ایجاد شد و این موضوع یکی از دلایل تعطیل نشدن ادارات استان در گرد و غبار امروز است
سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: در جریان قطعی‌های برق اخیر خسارات بسیاری از نظر اقتصادی به استان خوزستان وارد و مشکلات بسیاری ایجاد شد و این موضوع یکی از دلایل تعطیل نشدن ادارات استان در گرد و غبار امروز است.

کیومرث حاجی‌زاده اظهار کرد: با وجود اعلام تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی در شهرستان‌های امروز تحت تاثیر گرد و غبار قرار دارند، کلیه ادارات استان خوزستان امروز فعال هستند.

وی افزود: از آن‌جا که بسیاری از مردم شهرستان‌هایی که امروز گرد و غبار ندارند، برای انجام امور اداری خود در اهواز و دیگر شهرستان‌ها از قبل هماهنگ کرده‌اند، ادارات امروز تعطیل اعلام نشد. همچنین در جریان قطعی‌های برق اخیر خسارات اقتصادی بسیاری به استان خوزستان وارد و مشکلات بسیاری ایجاد شد. همچنین زمانی که کارمندان باید در صبح امروز به ادارات می‌رفتند، گرد و غبار تازه وارد استان شده بود و مشکلی بابت مراجعه کارمندان به ادارات وجود نداشت.

حاجی‌زاده ادامه داد: با این وجود مدارس مراکز آموزشی در شهرستان‌هایی که اکنون درگیر گرد و غبار هستند، با هماهنگی ادارات محیط زیست و آموزش و پرورش شهرستان‌ها در نوبت صبح و همچنین در برخی شهرستان‌ها در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل اعلام شده‌اند.

وی گفت: توده گرد و غبار اکنون در حال عبور از استان خوزستان است و به تدریج از استان خارج می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار