تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۱۴۲۲۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده ماهشهر:
مجلس کم‌کاری‌ها در زمینه پدیده ریزگردهای خوزستان را شناسایی می‌کند
ناهماهنگی موجود در تعطیلی مدارس و ادارات یکی از نگرانی‌های ما است. این مساله به دفعات در خوزستان رخ داده و محدودیت‌های مختلفی را ایجاد کرده است
نماینده ماهشهر گفت: ناهماهنگی موجود در تعطیلی مدارس و ادارات یکی از نگرانی‌های ما است. این مساله به دفعات در خوزستان رخ داده و محدودیت‌های مختلفی را ایجاد کرده است.

علی گلمرادی اظهار کرد: پدیده ریزگردها از سال 80 آغاز شده و تاکنون نیز در این زمینه اقدامات و پیگیری‌های مختلفی از سوی دولت انجام شده اما این اقدامات ثمربخش نبودند.

وی افزود: اوج این مشکلات و عمق فاجعه در 23 بهمن‌ماه مشخص شد که نتیجه آن قطع آب، برق، مخابرات بود. مشکل ریزگردها دوباره امروز خودنمایی کرده است، این مشکل شامل تمام استان خوزستان می‌شود.

نماینده ماهشهر تصریح کرد: مجلس به شکل ویژه کارگروهی برای این پدیده در خوزستان مستقر کرده است. هم‌اکنون کمیته‌ای در مجلس شورای اسلامی مامور شده است تا علل و جوانب مختلف و کم‌کاری‌ها را در استان شناسایی کند و یافته‌های خود را به صورت گزارشی جامع در اختیار مجلس قرار دهد.

گلمرادی ادامه داد: بر اساس گزارش این کارگروه، خانه ملت پیگیری‌های خود را انجام می‌دهد تا دولت ملکف به اقدامات اجرایی شود که در نهایت خروجی آن ساماندهی بحران موجود باشد.

وی در خصوص ناهماهنگی‌های موجود در اعلام تعطیلی‌های استان خوزستان گفت: این عدم هماهنگی در اعلام تعطیلی‌های مراکز آموزشی و دولتی یکی از نگرانی‌های ما است که من این مساله را امروز با استاندار مطرح می‌کنم؛ این مساله به دفعات در خوزستان رخ داده و محدویت‌های زیادی را در استان ایجاد کرده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار