تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۱۴۲۲۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
'یک اتفاق کوچک' در چهاردهمین جشن تصویر سال
فیلم 'یک اتفاق کوچک' ساخته سید مرتضی سبز قبا به چهاردهمین جشن تصویر سال راه یافت
 فیلم 'یک اتفاق کوچک' ساخته سید مرتضی سبز قبا به چهاردهمین جشن تصویر سال راه یافت.

این فیلم به زندگی مرد جوانی می‌پردازد که آرزویش این است که او هم روزی در سینما حضور داشته باشد و تصویرش روی پرده‌ی سینما نقش ببندد.

فیلم داستانی 'یک اتفاق کوچک' به نویسندگی و کارگردانی سید مرتضی سبزقبا پیش از این در بخش مسابقه دومین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم پرواز تهران، چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم Kanyakumari هندوستان، جشنواره بین‌المللی فیلم پنج قاره ونزوئلا و چهارمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم Merida Fecime مکزیک حضور داشته و به نمایش درآمده است.

اسامی عوامل تولید این فیلم عبارتند از: سید مرتضی سبزقبا (نویسنده، تصویربردار، تدوینگر، طراح پوستر و کارگردان)، محمد زربخش (صدابردار نریشن)، حسین قورچیان (صداگذار)، حمید تجلی‌فرد (عکاس)، حجت کایدخورده، (تیتراژ)، سید عزیز رودبندی (مترجم)، حمید تجلی‌فرد (مجری طرح)، با همکاری نادر سعادتی فرد (رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول و با حضور مجید اردلان، علی قاسمی- و به تهیه‌کنندگی سید رضا سبزقبا.

سید مرتضی سبزقبا پیش از این در نهمین، دهمین و سیزدهمین جشن تصویر سال با فیلم‌های 'برای او'، 'آن‌ها' و 'از ما' در این رویداد ملی سینمایی حضور داشته است.

فیلم 'یک اتفاق کوچک' روز سه شنبه 3 اسفندماه 1395، سانس 18 تا 20 در تالار استاد جلیل شهناز خانه‌ هنرمندان ایران و در قالب چهاردهمین جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر به نمایش درمی‌آید.

امسال 216 اثر از میان آثار رسیده به دبیرخانه جشن توسط هیات انتخاب شامل پیروز کلانتری، ساعد نیک زاد، پریوش نظریه، ‏مهدی باقری و با کمک مهدی مختاری انتخاب شدند. کمال تبریزی، ‏محسن امیریوسفی و هومن بهمنش نیز آثار بخش مسابقه را داوری می کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار