تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۱۴۲۲۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم خاش در مجلس تاکید کرد:
لزوم ارائه مصوبات خاص مناطق جنگزده توسط مجلس
امروز وقتی سیما و مناظر این مناطق (آبادان و خرمشهر) را دیدم به عنوان یک ایرانی بسیار متاثر شدم، پس از اتمام جنگ، از دوران سازندگی تاکنون به طور واقعی به آبادان، خرمشهر و در کل خوزستان به درستی رسیدگی نشده است
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ارائه مصوبات خاص مناطق جنگزده توسط مجلس تاکید کرد.

علی کُرد با بیان اینکه در حین جنگ و پس از آزادی خرمشهر (راهنمایی و دبیرستان) به این مناطق سفر کرده است، گفت: من خوزستان آن زمان را آبادتر از امروز دیدم.

وی افزود: امروز وقتی سیما و مناظر این مناطق (آبادان و خرمشهر) را دیدم به عنوان یک ایرانی بسیار متاثر شدم، پس از اتمام جنگ، از دوران سازندگی تاکنون به طور واقعی به آبادان، خرمشهر و در کل خوزستان به درستی رسیدگی نشده است.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چه کسی قرار است حق مردم خوزستان و به خصوص شهرهای آبادان و خرمشهر را ادا کند، اظهار کرد: بر خادمان مردم در خانه ملت لازم است که برای رفع مشکلات این استان مصوبات خاصی را ارائه کنند.

کُرد تصریح کرد: تا زمانی که بر روی گنج خوابیده ایم (منابع مختلف موجود در استان) این معضلات نباید در خوزستان باشد.

وی با تاکید دوباره بر اینکه نتوانستیم دین خود را در قبال پایمردی، استقامت و از جان گذشتگی مردم این دیار در طول هشت سال دفاع مقدس به درستی داشته باشیم، گفت: شنیدن این حرف که خوزستان مشکل آب شرب دارد، آنهم در حالی که این استان در تمامی شاخصه ها دارای گنجینه های فراوان است، قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به قرار داشتن شهرهای آبادان و خرمشهر در محدوده منطقه آزاد اروند چهره فعلی این شهرها در خور شان مردمانش نیست.

کُرد اظهار کرد: لازم است تا در خانه ملت مصوباتی را برای مناطق جنگزده که جزء افتخارات ملی ما در دوران ۸ سال دفاع مقدس به شمار می روند، داشته باشیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار