تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۱۴۲۳۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سه‌شنبه میوه ارزان میوه می‌شود
حسین مهاجراندر پاسخ به این سؤال که چرا قیمت میوه و صیفی دریک هفته اخیر در بازار افزایش‌یافته است اظهار کرد: تا روز سه شنبه باید صبر کرد تا قیمت میوه‌ها دوباره روال عادی خود را پیدا کند و باید اذعان داشت که قیمت میوه اکنون به‌صورت کاذبی گران شده است.
 حسین مهاجراندر پاسخ به این سؤال که چرا قیمت میوه و صیفی دریک هفته اخیر در  بازار افزایش‌یافته است اظهار کرد: تا روز سه شنبه باید صبر کرد تا قیمت میوه‌ها دوباره روال عادی خود را پیدا کند و باید اذعان داشت که قیمت میوه اکنون به‌صورت کاذبی گران شده است.

وی افزود: به مدت 6 روز در خوزستان و هرمزگان و بلوچستان که محل تأمین محصولات زمستانه کدو، گوجه‌فرنگی، فلفل دلمه، لوبیا سبز، کاهو و سبزیجات و نارنگی و پرتقال است باران آمده و کشاورزان و باغداران برای چیدن محصول به مشکل خورده بودند.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار ادامه داد: باغداران و کشاورزان از امروز و با توجه به شرایط مناسب جوی دوباره شروع به چیدن محصولات خود کرده اند و باعرضه آنها به بازار از روز سه شنبه وضعیت عرضه میوه و سبزی عادی می شود.

وی تصریح کرد: نرخ محصولاتی که به‌صورت روزانه خرید می‌شود با این توقف واردات از جنوب کشور در سطح خرده فروشی افزایش‌ بیشتری یافته است.

مهاجران گفت: برای جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی از اعلام نرخ عرضه انواع میوه در میادین مرکزی میوه و تره بار خودداری می‌شود، اما نرخ هر کیلوگرم موز نسبت به هفته گذشته  500 تومان ارزان شده و نرخ سیب و پرتقال شمال افزایشی نداشته است./پویا

:
:
:
آخرین اخبار