تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۴۲۳۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم خرمشهر:
سیم‌شویی‌های وزرات نیرو فقط تسکین است
در حوادث اخیر خوزستان متاسفانه تغییرات صورت گرفته انحرافی بوده علاوه بر اینکه انتصابات بر اساس رفاقتی و فامیل‌بازی بوده مقصران اصلی همچون جهادکشاورزی، سازمان آب و برق به دلایلی روشن تغییر نکردند
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوادث اخیر خوزستان متاسفانه تغییرات صورت گرفته انحرافی بوده علاوه بر اینکه انتصابات بر اساس رفاقتی و فامیل‌بازی بوده مقصران اصلی همچون جهادکشاورزی، سازمان آب و برق به دلایلی روشن تغییر نکردند.

عبدالله سامری امروز با تقدیر از بیانات امروز مقام معظم رهبری و ابراز نگرانی معظم له نسبت به حوادث اخیر خوزستان اظهار کرد: کم‌کاری و ندانم کاری مسؤولان باعث شد که مقام معظم رهبری نیز ابراز نگرانی کند و نسبت به حوادث اخیر موضع بگیرند.

وی افزود: واقعیت‌های موجود در خوزستان نشان دهنده آن است که اراده قوی و جدی برای رفع مشکلات استان نیست و تحرکات اخیر تنها برای تسکین است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه استان ما با بحران مدیریتی مواجه است و اساسا گرفتار مقوله صریحی همچون رفاقت‌بازی و نگاه فامیلی و قومی در انتصابات هستیم.

سامری گفت: در حوادث اخیر مقصران اصلی براحتی در مناصب خود ابقا شده‌اند و افراد دیگری برکنار و عزل شده‌اند و این برخلاف مصالح استان است.

وی با اشاره به عزل مدیرکل منابع طبیعی گفت: عزل این فرد بدلیل اهمال‌کاری و بی‌تفاوتی نسبت به تشکیل کانون‌های داخلی اقدامی مناسب بود اما در کنار این موضوع عزل مدیران جهادکشاورزی و سازمان آب و برق از اوجب‌ الواجبات استان است.

وی گفت: متاسفانه هیچ دلیلی بر ابقای برخی مدیران ناکارآمد جز گرفتار شدن در مسائل رفاقت و فامیل‌بازی‌ها نمی‌بینیم و امیدواریم وزارت نیرو جهادکشاورزی اجازه ندهند بیش از پیش منافع و مصالح خوزستان در سایه این مسائل نابود شود.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد مدیریت بحران در تعطیلی زودهنگام دو روز گذشته ادارات گفت: واقعا آقایان ظاهرا در تصمیمات خود هیچ فکر و منطقی را در نظر نمی‌گیرند و بر اساس امیال شخصی خود منافع استان زیر پا له می‌کنند.

وی افزود: تعطیلی ساعت 12 ظهر چه مشکلی را برای کارمندان حل می‌کند چرا اینگونه برای بیت‌المال هزینه‌ می‌تراشند.

سامری انجام عملیات سیم‌شویی توسط وزارت نیرو را تنها جبران کم‌کاری‌های این وزارتخانه در نگهداری مستمر تجهیزات عنوان کرد و گفت: سیم‌شویی‌ها تنها مسکن و کار موقتی است چرا که در حوادث اخیر آشکار شد که وزارت نیرو به واسطه مدیران ناتوان و ناکارآمد خود در استان بدیهی‌ترین امکانات را در خوزستان نداشته است و همه تجهیزات از استان‌های همجوار به استان گسیل شد.

وی در پایان از قطعی بودن استیضاح وزیر نیرو توسط نمایندگان خوزستان خبر داد و گفت: وزارت نیرو در حق مردم خوزستان نه فقط ظلم کرده بلکه به مردم این استان علنا خیانت کرده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار