تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۱۴۲۳۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم آبادان:
فرمایشات رهبری درمورد خوزستان فصل‌الخطاب مسئولان باشد
نماینده مردم آبادان در مجلس با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد خوزستان باید فصل الخطاب مسئولان باشد، گفت: ورود مقام معظم رهبری نسبت به فاجعه خوزستان نشان دهنده آن است که وضعیت بحرانی دراین استان حاکم است
فرمایشات رهبری درمورد خوزستان فصل‌الخطاب مسئولان باشدنماینده مردم آبادان در مجلس با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد خوزستان باید فصل الخطاب مسئولان باشد، گفت: ورود مقام معظم رهبری نسبت به فاجعه خوزستان نشان دهنده آن است که وضعیت بحرانی دراین استان حاکم است.

جلیل مختار ضمن تشکر از فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد توجه مسئولان به حل مشکلات خوزستان، افزود: ورود مقام معظم رهبری نسبت به فاجعه خوزستان نشان دهنده آن است که وضعیت بحرانی در این استان حاکم است تاجایی که ایشان خواستار توجه مسئولان شدند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بیانات مقام معظم رهبری درمود اتفاقات خوزستان باید فصل الخطاب مسئولان باشد به طوریکه رفع مشکلات را جدی بگیرند و معضلات خوزستان را امر ملی و اولویت دار تلقی کنند تا با ارایه تسهیلاتی مشکلات از سر راه مردم خوزستان برداشته شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: مردم خوزستان 8 سال در زمان دفاع مقدس شجاعانه جنگیدند و ازجان و مال خود گذشتند و اکنون با ریزگردها و بحران های استان می جنگند تاجایی که بحران هایی اعم از قطعی برق، وضعیت آب شرب، ریزگردها و بیکاری مردم را آزرده خاطر کرده است.

وی یادآور شد: تصمیمات بدون مطالعه در گذشته باعث شده امروزه آب شرب مردم خوزستان با مشکل روبرو شود و حتی محیط زیست استان راتحت الشعاع قرار دهد به گونه ای که ریزگردها به دلیل خشکی تالاب ها زندگی مردم را مختل کرده است.

مختار با یادآوری قطعی برق و آب در خوزستان، افزود: این خدمات نیازهای اولیه برای زندگی است که در چند روز اخیر مردم خوزستان از این بدیهیات محروم بودند که ورود مقام معظم رهبری نسبت به اتفاقات اخیر در استان خوزستان و حمایت ایشان از باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس دهم، در مورد بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه برخی به جای حل مشکل مساله ریزگردها، مسئولیت آن را متوجه گذشتگان می کنند، یادآور شد: این بیانات نشان دهنده آن است که نباید معضل امروز خوزستان را به بهانه کم کاری گذشتگان پاک کرد و باید امروز به فکر رفع بحران بود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: فرمایشات مذکور مقام معظم رهبری نشان داد که مسئولان نباید به دنبال مقصر باشند و اکنون زمان آن است تا با برخورد مسئولانه به فکر راه حلی منطقی بود تا بتوان آن را به شکل درستی اجرایی کرد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: گذشته باید برای ما درس عبرتی باشد تا با مطالعه دقیق تر راهکار اساسی برای رفع بحران خوزستان در نظر گرفته شود.
:
:
:
آخرین اخبار