تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۴۲۴۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شوش دانیال در مجلس:
لزوم تشکیل کارگروه ملی برای رفع مشکلات خوزستان
بیشترین منابع کشور در خوزستان تامین می‌شود و این شرایط در حال حاضر برای این استان شایسته نیست پس باید برای رفع مشکلات مردم خوزستان یک نگاه ویژه و کارگروه ملی صورت بگیرد
نماینده مردم شوش دانیال در مجلس گفت: بیشترین منابع کشور در خوزستان تامین می‌شود و این شرایط در حال حاضر برای این استان شایسته نیست پس باید برای رفع مشکلات مردم خوزستان یک نگاه ویژه و کارگروه ملی صورت بگیرد.

سیدراضی نوری با اشاره به مشکل ریزگردها و قطعی آب و برق در خوزستان اظهار داشت: انتظار داریم دولت و مسئولان با یک نگاه ویژه، مشکلات خوزستان را به صورت اساسی حل کنند و یک کارگروه ملی برای رفع این مشکلات تشکیل شود.

وی افزود: استانی که بیشترین منابع کشور را تامین می‌کند اما مردم آن در طول روز بدون آب و برق هستند، آیا این حق مردم خوزستان است؟

نماینده مردم شوش دانیال در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکل ریزگردها در خوزستان و دیگر استان‌ها نیازمند یک کار تیمی و تشکیل کارگروه ویژه است نه اینکه زمانی که پدیده گرد و خاک به وجود می‌آید تمام مسئولان مصاحبه می‌کنند و به فکر حل مشکل ریزگردها می‌افتند.

وی تصریح کرد: نمایندگان مردم این انتظار را دارند که رئیس‌جمهور سفری به خوزستان داشته باشد و جلسه هئیت دولت در این استان تشکیل شود و از نزدیک وضعیت آب، برق، ریزگردها و زندگی‌کردن مردم خوزستان را مشاهده کند.

نوری عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی برای حل معضل ریزگردها مصمم است، این مشکل ریزگردها به یک دغدغه ملی تبدیل شده و نمایندگان سایر نقاط کشور در کنار نمایندگان مردم خوزستان ایستاده‌اند و برای حل مشکل ریزگردها مجمع نمایندگان خوزستان را یاری می‌کنند.

وی پیگیری جدی و قاطع مشکلات اخیر خوزستان را مهم دانست و خاطرنشان کرد: در دیدار اخیر مجمع نمایندگان خوزستان با رئیس مجلس خواستار تشکیل کمیته‌های ویژه برای پیگیری قطع آب و برق خوزستان شدیم، از رئیس مجلس خواسته شد تا سفری به استان خوزستان داشته باشد و از نزدیک پیگیر مشکلات این استان شوند و برای رفع این مشکلات مصوباتی گرفته شود.

نماینده مردم شوش دانیال در مجلس تاکید کرد: مسئله ریزگردها بحرانی است تا جایی که از سوی کمیسیون تلفیق بودجه قابل توجهی برای حل مشکل ریزگردها در بودجه سال آینده در نظر گرفته شده است که امیدواریم این اعتبار به درستی توزیع شود.

وی یادآورشد: خدمتی که استان خوزستان به کشور و نظام دارد هیچ استان دیگری ندارد، مسحقق بسیج عمومی و نگاه ملی و خدمتی مضاعف است که برای رفع مشکلات  مردم خوزستان باید گرفته شود.

نوری عنوان کرد: نگرانی نمایندگان مردم این است که خروجی این جلسات تنها در حد حرف باشد و مانند نشست‌های قبل مصوبات آن عملیاتی نشوند، ما به عنوان نمایندگان استان خوزستان در نظر داریم که برای رفع مشکلات این استان عزم جدی برای به نتیجه رسیدن آن وجود داشته باشد و اقدامات فوری دولت در جبران خسارت‌ها، تامین امکانات لازم و حل مشکل ریزگردها هرچه سریعتر عملیاتی شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار