تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۴۲۴۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس:
رهبری با طرح مساله خوزستان مسئولیت دستگاه‌ها در رفع ریزگردها را گوشزد کردند
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس با بیان اینکه تمامی دولت‌ها در مساله ریزگردهای خوزستان نقش دارند، یادآور شد: رهبری با طرح مساله ریزگردهای خوزستان وظایف دستگاه ها را گوشزد کرده است
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس با بیان اینکه تمامی دولت‌ها در مساله ریزگردهای خوزستان نقش دارند، یادآور شد: رهبری با طرح مساله ریزگردهای خوزستان وظایف دستگاه ها را گوشزد کرده است.

هدایت الله خادمی در رابطه با فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه برخی به جای حل مسئله ریزگردهای خوزستان مسئولیت آن را متوجه گذشتگان می کنند، گفت: مقام معظم رهبری با طرح چنین بیاناتی به نوعی مسئولیت دستگاه‌ها در رابطه با مشکلات کشور به ویژه مساله ریزگردهای خوزستان را گوشزد و دولت را ملزم به حل مساله ریزگردها کرده است.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه تمامی دولت ها در مساله ریزگردهای خوزستان قصور دارند، تصریح کرد: متاسفانه دولت به جای حل مساله ریزگردهای خوزستان دولت های سابق را مقصر جلوه می دهد و از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کند این در حالی است که تمامی دولت ها در مساله ریزگردهای خوزستان نقش دارند و نمی توان دولت خاصی را مقصر دانست.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه دولت یازدهم باید در جهت حل مساله ریزگردهای خوزستان شفاف عمل کند، ادامه داد: نیاز است دولت مشکلات فعلی کشور مانند بحران ریزگردهای خوزستان را بپذیرد و در جهت رفع آنها تلاش کند.

وی با بیان اینکه وضعیت ریزگردهای خوزستان در چهارسال اخیر بحرانی شده است، تصریح کرد: دولت یازدهم باید شفاف سازی کند که در جهت رفع بحران ریزگردهای خوزستان تاکنون چه اقدام موثری نسبت به دولت های سابق انجام داده است؟ دولت یازدهم طی روزهای اخیر چه اقدامی جز شست و شوی شبکه و خطوط انتقال برق خوزستان انجام داده در حالی که انجام این اقدام جزو دستورالعمل های تمامی دولت ها است.

 عضو کمیسیون انرژی در مجلس دهم با انتقاد از اینکه مردم خوزستان سال ها است با معضل ریزگردها دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: آیا قطعی تلفن، آب، برق و گاز در فصل سرما شایسته پایتخت نفتی کشور است؟

خادمی با بیان اینکه گسترش ریزگردهای خوزستان در چند سال اخیر نشانه ناکارآمدی دولت یازدهم است، تصریح کرد: در زمان جنگ تمامی زیرساخت های خوزستان از بین رفت این در حالی است که پس از جنگ هم بنا به دلایل مختلف به رفع مشکلات خوزستان توجهی نشد از این رو نمی توان دولت خاصی را در رابطه با مشکلات خوزستان مقصر دانست.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه بی توجهی نسبت به ریزگردهای خوزستان بی توجهی به تمامی مردم ایران است، تصریح کرد: آیا نباید در جهت رفع ریزگردهای خوزستانی که اقتصاد کشور را تامین می کند اقدامی عاجل نمود؟

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: چه دلیلی دارد که تمامی بودجه ها به سمت برخی استان ها سرازیر شود و استان خوزستان از این بودجه ها بی بهره بماند؟ متاسفانه با رایزنی افراد خاص بودجه برخی استان ها در لایحه بودجه 96 به 300 درصد افزایش یافته است این در حالی است که خوزستان همیشه از چنین بودجه هایی مغفول مانده است.
:
:
:
آخرین اخبار