تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۱۴۲۴۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سلحشوری در تذکر شفاهی؛
خوزستان را قبل از آنکه دیر شود، دریابید
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیتی را که وضعیت قرمز می نامند اکنون وضعیت خوزستان این چنین است و مسئولان و دغدغه مندان خوزستان را دریابند قبل از آنکه بسیار دیر شود
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیتی را که وضعیت قرمز می نامند اکنون وضعیت خوزستان این چنین است و مسئولان و دغدغه مندان خوزستان را دریابند قبل از آنکه بسیار دیر شود.

پروانه سلحشوری در نشست علنی امروز (دوشنبه، 2 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به مشکلات مردم خوزستان در ارتباط با ریزگردها و گردوغبار دراین استان گفت:در روزهای اخیر در استان های مختلف شاهد مشکلات عدیده ای هستیم که از آن جمله می توان به خوزستان اشاره کرد.

نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات،اسلامشهر وپردیس درمجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:هرگاه نام خوزستان می آید،خوزستان قهرمان به یادمان می آید؛اما این روزها خوزستان قهرمان ما حال و روز خوشی ندارد و با مشکلات بسیار جدی رو به رو است.

وی افزود:هنوز شهرهای ما در خوزستان به مثابه شهرهای جنگ زده هستند و این مردم شریف و نجیب از حداقل های زندگی برخوردار نیستند. خوزستان از همه عناصر پایه ای و اساسی زندگی محروم است.مردم این استان از آب شرب سالم و هوای سالم برای تنفس،برخورداری از برق محروم هستند، سرزمینی که همه آن نعمت خدادادی است چه از زمین کشاورزی اش صحبت کنیم و چه از صنعت آن سخن بگوییم این سوال و تذکر پیش می آید که به کدامین گناه خوزستان را از نعمت های خودش محروم کرده ایم.

سلحشوری ادامه داد:به کدامین گناه مردم استان خوزستان با فقر، بیکاری، ریزگردها، نبود آب سالم در رنج می باشند و وضعیتی را که وضعیت قرمز می نامند اکنون وضعیت خوزستان چنین است.مسئولان و دغدغه مندان خوزستان را دریابید قبل از آنکه بسیار دیر شود چنانکه رهبر معظم انقلاب امروز درس خارج فقه خود فرموده اند امروز مردم خوزستان در این چند روز حادثه ای که برایشان پیش آمد واقعا دل انسان را می خراشد این ها وظیفه مسئولین است و حکومت ها موظف اند به فکر مردم باشند.
:
:
:
آخرین اخبار