تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۴۲۴۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تاکسی داران ماهشهر خواستار شدند:
فعالیت مسافربران شخصی در ماهشهر ساماندهی شود
حدود 30 راننده و صاحب تاکسی در شهر بندر ماهشهر روز دوشنبه در اجتماع صنفی خود، فعالیت خارج از قاعده و ضابطه مسافربرهای شخصی را عامل اختلال در روند فعالیت خود خواندند
جمعی از صاحبان و رانندگان تاکسی در شهر بندر ماهشهر روز دوشنبه در اعتراض به آنچه فعالیت غیرقانونی خودروهای مسافربر شخصی می نامیدند، رسیدگی به این وضعیت و ساماندهی آن را از فرمانداری شهرستان خواستار شدند.

حدود 30 راننده و صاحب تاکسی در شهر بندر ماهشهر روز دوشنبه در اجتماع صنفی خود، فعالیت خارج از قاعده و ضابطه مسافربرهای شخصی را عامل اختلال در روند فعالیت خود خواندند.

حاضران در این اجتماع عنوان کردند که تاکسی داران، مالیات پرداخته و زیر نظارت دستگاه های مسئول فعالیت می کنند ولی برخی مسافربرهای شخصی بدون هیچگونه نظارتی و بدون پرداخت مالیات به فعالیت می پردازند.

حاضران ددر این اجتماع صنفی به نرخ پایین کرایه‌ ها و فعالیت مسافربرهای شخصی معترض شده و رسیدگی مسئولان به این موضوع را خواستار شدند.

به اعتقاد تاکسی داران، خودروهای شخصی محوطه ترمینال خلیج فارس ماهشهر را قرق کرده و اجازه نمی دهند مسافران به تاکسی ها رجوع کنند و هیچ ماموری نیز برای کنترل این موضوع وارد صحنه نمی شود.

رانندگان حاضر در این اجتماع صنفی، عصر دوشنبه پس از اعزام نمایندگان خو به فرمانداری به اجتماع صنفی خود پایان دادند.

پیگیری های خبرنگار برای کسب پاسخ از مسئولان تاکسیرانی بدون نتیجه ماند.

مرکز شهرستان بندر ماهشهر در فاصله 110 کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار