تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۱۴۲۴۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار:
بیش از 850 تن میوه شب عید در اهواز توزیع می شود
معاون برنامه ریزی فرمانداری اهواز از دخیره سازی بیش از 850تن میوه شب عید دراین شهرستان برای توزیع در شب عید خبر داد
معاون برنامه ریزی فرمانداری اهواز از دخیره سازی بیش از 850تن میوه شب عید دراین شهرستان برای توزیع در شب عید خبر داد.

عبدالحمید فخاری مقدم دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار این شهرستان با تاکید بر نظارت دستگاه های ذیربط برای توزیع میوه شب عید افزود: درمجموع 573 تن پرتقال از نوع والنسیا و تامسون و 293تن سیب برای این شهرستان تهیه شده است .

معاون برنامه ریزی فرمانداراهواز با بیان اینکه از 25 اسفند ماه وارد طرح توزیع میوه می شویم ، ادامه داد:مکان های توزیع میوه ها در سطح شهر مشخص شده و اطلاع رسانی دراین زمینه به زودی انجام می گیرد.

فخاری مقدم بر نظارت بر توزیع میوه شب عید برای افزایش قدرت خرید اقشار کم درآمد تاکید کرد و افزود: متولیان این امر باید طوری برنامه ریزی کنند که هم اقشار کم درآمد و هم مسافران و دیگر اقشار قدرت خرید داشته باشند و از این طرح بهره مند شوند.

مدیر تعاونی روستایی اهواز نیز در این نشست با اشاره به اینکه سال گذشته با برنامه ریزی صورت گرفته طرح توزیع میوه به خوبی اجرا شد، افزود:اداره تعاون روستایی امسال بصورت شبانه روزی میوه های خریداری شده را در محل سردخانه جدیدالاحداث اهواز نگهداری کرده است.

پرویز جلالی عزیز پور با بیان اینکه تاکنون 400تن میوه شب عید وارد سردخانه اهواز شده، افزود: در روز های آینده تمام میوه ها وارد سردخانه می شوند تا از کیفیت آنها کاسته نشود.

مدیرعامل اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی اهواز نیز از ساماندهی غرفه های توزیع میوه در اهواز خبرداد و گفت:متحدالشکل شدن غرفه های عرضه ، صدور کارت شناسایی و تهیه لباس اختصاصی برای متصدیان غرفه ها بمنظور جلوگیری از فعالیت متخلفان و دست فروشان از جمله اقدامات انجام شده برای اجرای این طرح است.

منصور نوروزیان در پایان به کیفیت میوه ها اشاره کرد و اضافه کرد:امسال هم طبق سنوات قبل با همکاری دستگاه های ذیربط جداسازی و امحای ضایعات میوه ها در انبار صورت می گیرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار