تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۴۲۵۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون توسعه مدیریت استانداری:
مهاجرت نخبگان از خوزستان طبیعی اما غیرقابل قبول است
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان در خصوص مهاجرت نخبگان از خوزستان گفت: شرایط اقلیمی خوزستان شرایطی است که مهاجرت را به دنبال دارد و این یک امر طبیعی اما غیرقابل قبول است
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان در خصوص مهاجرت نخبگان از خوزستان گفت: شرایط اقلیمی خوزستان شرایطی است که مهاجرت را به دنبال دارد و این یک امر طبیعی اما غیرقابل قبول است.

دکتر جمال عالمی‌نیسی در حاشیه آیین افتتاح ساختمان جدید بنیاد نخبگان خوزستان که روز سه‌شنبه، سوم اسفندماه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مدتی پیش استانداری به‌دنبال یک محل جدید برای بنیاد نخبگان بود که پس از بررسی‌های لازم این ساختمان به بنیاد اختصاص یافت؛ این ساختمان متعلق به استانداری است که طی یک تفاهم‌نامه به مدت 10 سال در اختیار بنیاد قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه استانداری در تجهیز ساختمان به بنیاد کمک خواهد کرد، در خصوص مهاجرت نخبگان از خوزستان گفت: شرایط اقلیمی خوزستان شرایطی است که مهاجرت را به دنبال دارد و این یک امر طبیعی اما غیرقابل قبول است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان تأکید کرد: ما باید در شرایطی باشیم که بتوانیم نیروهای صاحب فکر و اندیشه و نخبه را در استان نگه داریم؛ این موضوع نیاز به همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و تصمیم‌گیرندگان استانی و ملی دارد.

عالمی‌نیسی افزود: جنگ تحمیلی و تبعات آن و مشکلات اخیر استان، به‌طور طبیعی افراد را به فکر مهاجرت می‌اندازد؛ این مهاجرت در خوزستان وجود دارد و یک واقعیت است که نیاز به تأمل و توجه از سوی مسئولان دارد. باید فضای مناسب و مشوقه‌هایی ایجاد شود که نخبگان بتوانند در استان ثبات و ماندگاری بیشتری داشته باشند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
0
کدام احمقی حاضره برای مثلا 10 درصد پول بیشتر بمونه اینجا دو برابر خرج سلامتی و پول برق میشه
:
:
:
آخرین اخبار