تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۴۲۵۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اهواز: سطح بهداشت منطقه غیزانیه باید ارتقا یابد
منطقه غیزانیه اهواز بخش عمده ای از نفت کشور را تامین می کند ولی در نهایت از این نعمت خدادادی تنها آزار و اذیت به مردم این منطقه می رسد
فرماندار اهواز گفت: منطقه غیزانیه اهواز بخش عمده ای از نفت کشور را تامین می کند ولی در نهایت از این نعمت خدادادی تنها آزار و اذیت به مردم این منطقه می رسد.

اسماعیل ارزانی در مراسم افتتاح همزمان ۶۵۷ مرکز جامع خدمات سلامت روستایی در روستای غیزانیه اهواز اظهار کرد: دولت اقدامات بزرگی در منطقه غیزانیه انجام داده است و بخشی از این اقدامات نیز باقی مانده است که اعتبارات آن جذب شده است و قطعا مشکلات راه، مدارس و آب این منطقه با این طرح ها حل خواهد شد.

وی افزود: مردم غیزانیه خواسته های بسیاری در حوزه بهداشتی و درمانی دارند و باید در این زمینه اقداماتی انجام گیرد تا با توجه به فاصله ای که مردم این منطقه با شهر اهواز دارند، برای رفع مشکلات سلامت خود به اهواز سفر نکنند و این مساله حق طبیعی آنها است.

ارزانی تصریح کرد: امروز سند چند زمین برای مراکز شرق و غرب اهواز صادر شده و به نام بهداشت در دفتر ثبت و احوال به ثبت رسیده است و امیدواریم به سرعت شاهد افتتاح مراکز بهداشت شرق و غرب اهواز باشیم.

وی گفت: مردم منطقه غیزانیه بخش عمده ای از نفت کشور را تامین می کنند و در این زمینه در برخی روستاها شاید 200 حلقه چاه باشد ولی در نهایت تنها آزار و اذیت فعالیتهای نفتی به آنها رسیده است.

فرماندار اهواز بیان کرد: باید برای مردم این منطقه با توجه به وجود منابع بیشمار نفتی بهترین امکانات را فراهم کرد و اگر هرجای دنیا بود با وجود این همه چاه نفت بهترین امکانات را برای آنها فراهم می کرد. سطح بهداشت این منطقه باید بالا برود و حق مردم بیشتر از این وضعیتی است که امروز شاهد آن هستیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار