تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۱۴۲۵۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسابقات بین المللی کاراته در اهواز برگزار می شود
رییس هیات کاراته خوزستان از برگزاری مسابقات بین المللی کاراته در اهواز خبر داد
رییس هیات کاراته خوزستان از برگزاری مسابقات بین المللی کاراته در اهواز خبر داد.

محمد سرکوهی اظهار کرد : این مسابقات با حضور 8 کشور خارجی در سبک سوکیوکوشین در دوبخش آقایان و بانوان برگزار می شود.

رییس هیات کاراته خوزستان افزود: این رقابت ها در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگ سالان و پیشکسوتان در روزهای 5 و 6 اسفندماه برگزار می شود.

وی با بیان این که برای اولین بار در تاریخ کاراته استان مسابقاتی در سطح بین المللی برگزار می‌شود، افزود: با توجه به این که ورزشکاران استان در سبک سوکیوکوشین درردیف نفرات اول کشور هستند میزبانی این دوره از مسابقات را بر عهده گرفتیم.

سرکوهکی ادامه داد: در این مسابقات تیم هایی از کشورهایی افغانستان، پاکستان، عراق، کویت، لبنان، زیمبابوه، آذربایجان و ترکیه حضور دارند همچنین طی نامه نگاری های انجام شده قرار بود تیم های ژاپن، هلند، کانادا و چین در این رقابت ها شرکت کنند که متاسفانه به دلیل شرایط آب و هوایی اهواز از حضور خود منصرف شدند.

وی از حضور تیم ملی الف و ب ایران در این رقابت ها خبر داد و افزود: همچنین کاراته کاران منتخب خوزستان در قالب تیم ملی حفاری به عنوان سومین نماینده ایران در این مسابقات حضور دارند.

رییس هیات کاراته خوزستان با اشاره به این که تیم های ایرانی حاضر در مسابقات از شانس اول قهرمانی برخوردار هستند، گفت: با توجه به این که کاراته کاران سبک سوکیوکوشین استان ازجمله نفرات برتر کشور هستند در این مسابقات حرف های زیادی برای گفتن دارند.

وی در ادامه به بخش بانوان اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر عملکرد بخش بانوان به دلیل علاقه مربیان بومی بسیار خوب بوده و بانوان کاراته کار استان نیز از جمله ملی پوشان هستند.

سرکوهکی با اشاره به مشکلات مالی هیات کاراته استان گفت: نبود حامی مالی یکی از مشکلات ما در برگزاری این مسابقات بود لذا سعی کردیم بخشی از هزینه ها را توسط هیات و بخش دیگر را از تیم های شرکت کننده تامین کنیم.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار