تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۴۲۵۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با شهادت حضرت زهرا(س)
پیکر مطهر یک شهید گمنام در دزفول تشییع می‌شود
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) پیکر مطهر یک شهید گمنام در دزفول پایتخت مقاومت ایران تشییع می‌شود
همزمان با ایام شهادت حضرت ‌زهرا(س) پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در دزفول و پایتخت مقاومت ایران تشییع می‌شود.

تشییع پیکر پاک این شهید والامقام همزمان با سالروز شهادت  بی بی دو عالم حضرت فاطمه‌زهرا(س) روز پنج‌شنبه 12 اسفند ماه از ساعت 9 صبح با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، خانواده شهدای مدافع حرم و جمعی از روحانیون و طلاب علوم دینی آغاز می‌شود.

آئین تشییع این شهید گمنام از میدان آزادی شهر دزفول آغاز می‌شود و مردم پایتخت مقاومت ایران این لاله بی نشان دوران حماسه و ایثار را مانند پدری مهربان و مادری چشم انتظار بدرقه می‌کنند.

پیکر مطهر این شهید گمنام تا حرم نورانی حضرت سبزقبا(ع) تشییع می‌شود و سپس به آموزشگاه نظامی شهید باکری دزفول انتقال می‌یابد و در این مکان آرام می‌گیرد.

به منظور برنامه‌ریزی برای تشییع شهید گمنام در دزفول با حضور مسئولان این شهرستان جلسه‌ای برگزار شد و هماهنگی‌های لازم برای انجام این آئین معنوی صورت پذیرفت.

به گفته فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح همزمان با سالروز شهادت  بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه‌زهرا(س) پیکر مطهر 240 شهید دوران دفاع مقدس در سراسر کشور تشییع می‌شوند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار