تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۴۲۵۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک مطرح کرد:
تجمع بزرگ فاطمیون در اندیمشک برگزار می‌شود
فرماندار اندیمشک گفت: با حضور پر شور مردم اندیمشک، تجمع بزرگ فاطمیون در شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود
فرماندار اندیمشک گفت: با حضور پر شور مردم اندیمشک، تجمع بزرگ فاطمیون در شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.

پیمان جهانگیری اظهار داشت: امسال و با همکاری بخش‌های مختلف شهری، طرح‌های مختلفی در حوزه‌های عمرانی و فرهنگی اندیمشک طراحی و به اجرا می‌رسد و نیازهای شهروندان از خدمات این حوزه پاسخ داده می‌شود.

وی افزود: با اجرای این برنامه‌ها،  برخی طرح‌های نیمه تمام در شهرستان در حوزه‌های مختلف عمرانی به بهره برداری می‌رسد و مسیر توسعه شهری و رضایت از خدمات اجرا شده در شهرستان تقویت می‌شود.

فرماندار اندیمشک با اشاره به ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ادامه داد: یکی دیگر از خدمات در نظر گرفته شده برای توسعه مفاهیم اسلامی و انقلابی ما، برگزاری آیین‌های ویژه عزاداری در ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س)  در شهرستان بوده و به همین جهت، ویژه برنامه‌های مختلفی در این زمینه و با همکاری بخش‌های مختلف شهری به اجرا می‌رسد.

وی افزود: یکی از این طرح‌ها، برگزاری تجمع بزرگ فاطمیون در شهرستان اندیمشک بوده که این ویژه آیین صبح  پنج شنبه  12 اسفندماه در میدان امام خمینی (ره) با حضور  با شور هیئت‌های مذهبی، مسئولان و شهروندان بخش‌های مختلف شهری و روستایی برگزار می‌گردد.

جهانگیری بیان کرد: در این مراسم با برگزاری آیین‌های ویژه عزاداری و سینه زنی، سیره عملی و اعتقادی حضرت فاطمه زهرا (س) و تبیین نقش این بانوی کریمه در توسعه و ترویج ارزش‌های اسلامی، مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره بر لزوم ترویج فرهنگ فاطمی در شهرستان، گفت: هم چنین در ایام سوگواری حضرت زهرا (س)  ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان اندیمشک برای ترویج فرهنگ فاطمی در این ایام، برگزاری مراسم‌های خاص و فضاسازی محیط اداری را انجام می‌دهند.

فرماندار اندیمشک ادامه داد: سراسر زندگانی صدیقه طاهره (س)، مملو از مکارم اخلاق و رفتارهای نمونه و انسانی است، ایشان با امام علی (ع) پیشوای اول شیعیان ازدواج کرد و در تمام برهه‌های حساس زندگی در کنار امام اول شیعیان بود و از او حمایت می‌کرد، ایشان در همسر داری و مهر مادری الگوی جهانیان است و به همین جهت، باید بیش از گذشته ترویج سیره عملی و اعتقادی ایشان را مورد توجه قرار داد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار