تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۱۴۲۶۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گرد و غبار و باران به استقبال رئیس جمهور می آید
در حالیکه روز پنج شنبه قرار است، رئیس جمهور به خوزستان سفر کند؛ هواشناسی از ورود سامانه بارشی و گرد و غبار به آسمان استان خبر می دهد.
حسن روحانی رئیس جمهوری

رئیس جمهور قرار است فردا پنجشنبه به خوزستان سفر می کند. از جمله برنامه های سفر رئیس جمهور بازدید از کانونهای گرد و غبار و شرکت در نشست تخصصی بررسی ریزگردها اعلام شده است.

این در حالی است که هوشناسی استان خوزستان اعلام کرده است که ورود سامانه بارشی از اواخر امروز چهارشنبه تا اواخر روز پنجشنبه پیش بینی می شود و این امر باعث وقوع بارندگی بعضا همراه با رعد برق در مناطق جنوبی و جنوب شرقی و مرکزی استان خواهد شد.

همچنین در اواسط روز پنجشنبه به دلیل وزش بادهای قابل ملاحظه در ساعاتی کاهش کیفیت هوا و کاهش دید به دلیل گرد و غبار در مناطق مرکزی دور از انتظار نخواهد بود.

تلاقی گرد و غبار و باران در روزهای اخیر، اوقات کابوس واری را برای مردم خوزستان به خصوص اهواز رقم زده است و باعث قطع سراسری آب و برق و تلفن برای مردم شده بود.

حتی در جلسه وزیر جهاد کشاورزی در استانداری خوزستان نیز قطع برق باعث جابه جایی مکان جلسه شده بود.

مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سالم
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
0
0
سرعت وزش باد خیلی زیاد نیست که گرد و خاک شدید تولید کند. روحانی زرنگتر از این حرفهاست نگران او نباشید. تازه شدت گرد و غبار برای بعد از ظهر خواهد بود
:
:
:
آخرین اخبار