تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۱۴۲۶۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:
بررسی 12 هزار و 160پرونده در هسته گزینش
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه 12 هزار و 160 پرونده در هسته گزینش آموزش و پرورش در حال بررسی است، گفت: از این تعداد هشت هزار و 768 مورد به صدور رأی مثبت انجامیده و مابقی در حال بررسی است
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه 12 هزار و 160 پرونده در هسته گزینش آموزش و پرورش در حال بررسی است، گفت: از این تعداد هشت هزار و 768 مورد به صدور رأی مثبت انجامیده و مابقی در حال بررسی است.

محمد تقی‌زاده روز چهارشنبه، چهارم اسفندماه در حاشیه مراسم  تجلیل و بزرگداشت هسته گزینش اظهار کرد: از تعداد بررسی‌شده‌، تنها 16 رأی منفی صادر شده که این آمار ناچیز نشان‌دهنده تعامل و نگرش مثبت هسته گزینش استان خوزستان است.

وی با بیان اینکه حضرت امام (ره) با انقلاب تاریخی که به ثمر رساند ماهیت فکری، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه ما را تغییر داد، گفت: پیام ایشان توجه بیشتر به مسائل و مفاهیم فرهنگی و هویت فکری است که برگرفته از رویکرد الهی پیامبران است؛ باید تلاش کرد که احترام مردم حفظ شود و با دقت نسبت به گزینش اهتمام داشته باشیم.

همچنین در این مراسم، جواد عباسی مدیر هسته گزینش خوزستان، گفت: اهمیت مقوله گزینش به‌عنوان یکی از حلقه‌های مهم برای جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش است و گزینش اولین خاکریز صیانت از مقام معلم است.

وی افزود: چهارچوب کار گزینش بر اساس 2 اصل حق نظام و حق‌الناس است؛ حق نظام همان ضوابط و مقررات است و حق‌الناس هم اولویت‌هایی است که برای رعایت حقوق مردم باید در نظر گرفته شود؛ میزان در گزینش حال فعلی افراد است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار